English

تئاتر خواجه عطا در میناب به روی صحنه می رود

نمایش خواجه عطا از نوزدهم لغایت 23 آذرماه در فرهنگسرای شهید بهشتی شهرستان میناب به روی صحنه می رود.

تئاتر خواجه عطا در میناب به روی صحنه می رود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،تئاتر خواجه عطا کاری از گروه ماچینا به کارگردانی حسین غلامشاهی، نویسندگی مجتبی سلیمی و تهیه کنندگی سید مجتبی بنی هاشمی نیز برعهده دارند و از نوزدهم لغایت 23 ساعت 20در فرهنگسرای شهید بهشتی اجرا خواهد شد.

تهیه‌کننده تئاتر "خواجه عطا"  با بیان اینکه به دنبال کار تخصصی در تئاتر و خروجی مناسب در جهت سود و عایدی بیشتر برای جامعه فرهنگ و هنر هستم، تصریح کرد: مقوله خواجه عطا از گذشته موضوعی جالب بوده زیرا شاید بسیاری این اسم را شنیده باشند اما ندانند اصل آن به چه بازمی‌گردد که بخشی از آن مقصرش خودمان هستیم.

بنی‌هاشمی با اشاره به اینکه خواجه عطا فردی مبارز بود که در آن زمان در مقابل استعمارگران و پرتغالی‌ها ایستادگی کرد و در بین افتخارات استان هرمزگان است، افزود: این نمایش به‌صورت تاریخی مدرن همراه با موسیقی درآمیخته شده تا بتواند سلایق مختلفی را جذب کند.

در این نمایش علیرضا زارعی، رضا آزادی دریای، جعفر قاسمی، محمد حمزوی لیلا غلامی، هما برازنده، شیخ علی علوی، یاسر صابرجو، حسین اصیلی مازغی و ایمان زینی ایفای نقش خواهد کرد.

مدیر صحنه امیر پوردادخدایی،طراحی صحنه و اکسوار نهاد مولوی فر، اجرای دکور امین ریاضی و اسماعیل صالحی، طراحی لباس و گریم فاطیما پست کوهی، منشی صحنه و دستیار کارگردان صدیقه راور، دوخت لباس افسانه قویدل و عاطفه شنبه پور ،طراحی حرکات رضا آزاد دریایی،طراح نور و نورپرداز شفیق چشم براه و هادی علیشا هپوری، خواننده حسین اصیلی مازغی، نوازندگان مکی دهقانی، ساز لوا جفتی شیخ علی علوی، ایمان زینی،سازهای افکتیو و کوبه ای طارق نیک پور، گیتار بیس خالد آزادی تیم اجرایی این کار را بر عهده دارند.
گفتنی است این نمایش اثر منتخب از سی امین جشنواره تئاتر استان را کسب کرده است و معرفی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه