English

اعتبار ۲۰۰ میلیون ریالی اجرای طرح آموزش ایمن سازی مدارس فومن

به منظور فرهنگ سازی ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان، مراسمی با حضور فرماندار شهرستان در دبستان شهید پورنصیری روستای خشکنودهان برگزار شد.

 اعتبار 200 میلیون ریالی اجرای طرح آموزش ایمن سازی مدارس فومن

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، به منظور فرهنگ سازی ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان، مراسمی با حضور فرماندار شهرستان در دبستان شهید پورنصیری روستای خشکنودهان برگزار شد.

محمود قاسم نژاد فرماندار فومن اعلام کرد که افزایش نرخ تلفات تصادفات خودروها و نقش عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در آن باعث شد ارتقای ایمنی و ارائه آموزش های مربوطه ضرورت یابد.

وی افزود: با در نظر گرفتن اعتبار 200 میلیون ریالی از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان و تهیه ۸۰۰ بسته برای توزیع در بین دانش آموزان ۳۰ مدرسه سطح شهرستان فومن، با استمرار ارائه خدمات آموزشی و فرهنگ سازی درست برای آینده سازان کشور، در صدد کاهش تلفات هستیم.

فرماندار فومن بیان کرد: نقش دانش آموزان و آگاه کردن آن ها برای نظارت بر رانندگی والدین و مطالبه رعایت قانون، حائز اهمیت است.

طرح آموزش ایمنی سازی مدارس1

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام این که ایمنی تردد و امنیت دانش آموزان بسیار حیاتی است افزود: فهرستی از مدارس واقع در حاشیه خیابان به منظور ارائه برنامه های آموزشی ایمنی تردد از خیابان به دانش آموزان تهیه شد.

در این مراسم همچنین فرمانده سپاه، رئیس آموزش و پرورش و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه