English

رئیس هیات تنیس استان اصفهان:

ورزش تنیس محبوب است و باید بین مردم بیاید

رئیس هیات تنیس استان اصفهان گفت: به دلیل محبوبیت رشته ورزشی تنیس باید این رشته را در بین مردم بیاریم و آن را در قالب ورزشی همگانی معرفی کنیم.

ورزش تنیس محبوب است و باید بین مردم بیاید

فرهاد رحیمی در حاشیه برگزاری همایش بزرگ تنیس همگانی که در جاده سلامت ناژوان برگزار شده بود، در گفت و گو با خبرنگار موج گفت: هیات تنیس در نظر دارد در دوره جدید به شکوفایی هرچه بهتر رشته تنیس در استان اصفهان کمک کند به همین منظور در صدد است تا رشته تنیس را در بین آحاد جامعه گسترش دهد.

وی همچنین تصریح کرد: برگزاری تنیس همگانی در نقاط مختلف اصفهان کمک می کند تا این رشته بیشتر به همگان معرفی شود و در باورها به عنوان یک رشته ورزشی در دسترس قرار بگیرد.

رئیس هیات تنیس استان اصفهان برگزاری همایش تنیس همگانی در جاده سلامت پارک ناژوان را که صبح امروز برگزار شد را قدمی رو به جلو دانست و افزود: اینگونه همایشها در شناساسس هرچه بهتر تنیس مس تواند کمک بسزایی کند.

وی همچنین اذعان داشت: حضور باشگاههای تنیس در کنار هیات می تواند در تحقق وعده ها و آرمان های این نهاد موثر باشد.

همایش تنیس همگانی

رحیمی در پایان صحبتهای خود متذکر شد: حضور و همکاری باشگاهای تنیس پرواز، ملل و پردیس در این همایش یک روزه در شکوه هرچه تمام تر این پروژه ورزشی واقعا مشهود بود و می توان با اتکا بر این موضوع حضور هرچه بهتر بخش خصوصی بخصوص باشگاههای تنیس را در تحقق وعده های هیات تنیس موثر دانست.

گفتنی است؛ در همایش بزرگ تنیس همگانی حمیدرضا خوروش عضو هیات رئیسه هیات تنیس استان اصفهان، ندا مومن زاده نائب رئیس هیات تنیس ، داوود شیخ جبلی رئیس کمیته روابط عمومی، سام کاظمی رئیس کمیته آموزش ، سام صدری رئیس کمیته داوران ، علیرضا عزیزخانی رئیس کمیته فرهنگی هیات تنیس و شروین خرازی های اصفهانی عضو کمیته آموزش جهت هرچه بهتر برگزار شدن این همایش حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه