English

شهردار میناب عنوان کرد؛

انجام ۳۳ هزارمتر آسفالت در محلات شهر میناب/مرگ ۱۸ نفر به دلیل عدم وجود پیاده رو مناسب در شهر میناب

شهردار میناب گفت: 33هزارمتر آسفالت و زیر سازی محلات شهر میناب انجام شده است که قسمتی از آن در قالب اسناد خزانه داری اسلامی(تملک دارایی) و بافت های فرسوده بوده است.

انجام 33 هزارمتر آسفالت در محلات شهر میناب/مرگ 18 نفر به دلیل عدم وجود پیاده رو مناسب در شهر میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «سجاد سلطانی» در نشست خبری در خصوص عملکرد سه ماهه سال جاری شهرداری میناب، عنوان کرد: در این مدت علیرغم همه مشکلاتی که بواسطه نابسامانی ها در مجموعه شهرداری وجود داشت با تلاش مضاعف مجموعه شهرداری و همیاری مسئولین محلی و اعضای شورای اسلامی شهر میناب اقدامات خوبی انجام شد.

وی عنوان کرد: ما خودمان را موضف دانستیم که هر سه ماه یک‌بار از طریق اصحاب رسانه خدمت مردم گزارش عملکردی ارائه کنیم و آن کسانی که قطعا به عملکرد ها نمره خواهند داد شهروندان هستند.  

بالغ بر 33هزار متر آسفالت و زیر سازی محلات در شهر میناب

شهردار میناب  با اشاره به اینکه اقدامات زیادی در زمینه های مختلف انجام شده است گفت: در زمینه های عمرانی، فرهنگی، فضای سبز و باز آفرینی بافت فرسوده در شهر میناب اقدامات مثبتی انجام شده  که انجام 33 هزارمتر آسفالت و زیرسازی محلات شهر میناب  از این جمله است.

وی با اشاره به آتش سوزی کارخانه‌ی آسفالت میناب عنوان کرد:  متاسفانه این کارخانه فاقد بیمه‌ی آتش سوزی بود که هزینه های زیادی برای شهرداری داشت؛ تعمیر و بیمه‌ی این کارخانه از جمله اقدامات عمرانی شهرداری میناب است.

وی ادامه داد: بر اساس بودجه سال 97 طرح بتن ریزی کوچه های محلات آغاز شده است.

شهردار میناب با اشاره به وضعیت نامناسب کشتارگاه دام میناب که در محله محله گروصالحی قرار دارد گفت: در این مدت بهسازی این کشتارگاه بصورت کامل انجام شده و با توجه به اینکه این محله در بافت فرسوده و در وضعیت قرمز قرار دارد ظرف هفته آینده زیر سازی و بتن ریزی این محله انجام خواهد شد.

سلطانی در بخش دیگری صحب های خود با اشاره به دیگر اقدمات انجام شده در بخش عمرانی گفت: عملیات خاک برداری و مخروط ریزی بلوار دانشگاه از محل اعتبارات داخلی انجام شده است.

شهردار میناب گفت: یکی از برنامه های که در دست اقدام زیر سازی میادین شهر میناب است که در مرحله اول بازسازی میدان ولایت و تعمیر آن درحال انجام است.

اختصاص یک دستگاه ماشین آتش نشانی به ایستگاه آتش نشانی شهر میناب

وی با اشاره به اختصاص تجهیزات ایمنی آتش نشانی و یک دستگاه ماشین آتش نشانی به ایستگاه آتش نشانی شهر میناب عنوان کرد: این تجهیزات ایمنی فردی آتش نشانی برای هر شخص خریداری شده که به گفته خود آتش نشانان تاکنون هیچگونه تجهیزات فردی برایشان اختصاص داده نشده است.

شهردار میناب با اشاره به اینکه جدول گذاری و زیر سازی مسکن مهر واقع در شهرک المهدی با مشارکت اداره راه و شهرسازی انجام شده است ادامه داد: گله ای که برخی از شهروندان در فضای مجازی داشتند در خصوص نبود سرویس بهداشتی در مرکز  بود که با پیگیری های انجام شده در سه ماه گذشته چند چشمه سرویس‌های بهداشتی واقع در میدان استقلال بصورت کامل بهسازی شده است.

تصویب طرح تفصیلی شهر میناب تا پایان سال جاری

سلطانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: طرح ممیزی املاک شهر میناب که متوقف شده بود به جهت اینکه بتوانیم در زمینه نوسازی اعتبارات را بالا ببریم تمدید شده و تا پایان سال 97 طرح تفصیلی شهر میناب به تصویب خواهد رسید.

وی افزود: از مزایایی طرح تفصیلی آشنایی شهروندان با تغیر کاربری ها و  رونق ساخت و سازها و سازه ها است.

کاشت درختان با اولویت درختان بومی محلی

وی در بخش دیگری از عملکرد سه ماهه سال جاری شهرداری میناب گفت: در زمینه فضای سبز و بهبود آن طرح اجرای سبز با اولویت درختان بومی را در دستور کار قرار داده این و دیگر شاهد کاست درختان کنکارپوس نخواهیم بود.

شهردار میناب افزود: در راستای همین اقدام هزار و 500 قلمه گل کاغذی در رنگ های متفاوت در گلخانه کاشته شده است و ظرف یک ماه آینده به فضای سبز تزریق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 12محله شهر میناب جز بافت فرسوده محسوب می شوند گفت: تقریبا 47 درصد از محله های شهر میناب جز بافت فرسوده هستند.

شهردار میناب در بخش دیگری از سخنان خود به عدم وجود پیاده رو مناسب در میناب عنوان کرد: در سال گذشته به واسطه عدم وجود پیاده رو مناسب در شهر میناب 18 نفر جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به رشد آمار این تلفات در 6 ماه نخست سال جاری افزود: در 6 ماه نخست سال جاری نیز در اثر این معضل 27 نفر جان خود را از دست دادند که نسبت به مورد مشابه در سال گذشته با رشد 7 درصدی روبرو بوده ایم.

سلطانی گفت: یکی از دغدغه های اصلی شهرداری  ایجاد پیاده رو است اما هزینه های  این کار از اعتبارات کف سازی  خارج و نیازمند اعتبارات استانی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه