English

مدیر عامل هلال احمر گیلان گفت:

۶۵ تیم جمعیت هلال احمر در حال امداد رسانی به سیل زدگان می باشند/ آب گرفتگی ۳۵ روستا در ۱۲ شهرستان استان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت : 65 تیم جمعیت هلال احمر گیلان با 47 خودروی کمک دار، آمبولانس و سه قایق جی مینی در حال امداد رسانی به اسیب دیده گان می باشند .

65 تیم جمعیت هلال احمر در حال امداد رسانی به سیل زدگان می باشند/ آب گرفتگی 35 روستا در 12 شهرستان استان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهدی ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت : 65 تیم جمعیت هلال احمر گیلان با 47 خودروی کمک دار، آمبولانس و سه قایق جی مینی در حال امداد رسانی به اسیب دیده گان می باشند.

ولی پور گفت: 325  نجاتگر و پرسنل جمعیت هلال احمر با حضور در 12 شهرستان آسیب دیده از سیلاب به 400 خانوار آسیب دیده امداد رسانی کردند.

وی همچنین با توجه به آب گرفتگی برخی منازل و مسیرهای عبوری افزود: 67 موتور پمپ جمعیت هلال احمر جهت کمک به تخلیه آب منازل و مسیرهای عبوری به کار گرفته شده است.

مدیر عامل هلال احمر گیلان گفت: 3 تیم آفرود شامل 10 خودروی ویژه در مناطق آب گرفته با جمعیت هلال احمر در حال کمک می باشند.

وی افزود: نجاتگران هلال احمر فومن به روستاییانی که پل ارتباطی منطقه قلعه رودخان به فومن در اثر بالا آمدن آب و سیلاب تخریب شده بود نیز امداد رسانی کردند.

گیلان-وقوع سیل

مدیر عامل هلال احمر گیلان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه خودرو پژو 206 در رودخانه حویق تالش که دو نفر فوت و جستجو جهت یک نفر مفقودی حادثه توسط نجاتگران این شهرستان ادامه دارد.

وی ضمن رعایت نکات ایمنی و عدم رفت و آمد در مسیر رودخانه ها بیان کرد: در منطقه شفت پل قدیمی جیرده بر اثر بالا آمدن آب تخریب شده که تا اطلاع ثانوی قابل رفت نمی باشد.

آب گرفتگی 35 روستا در 12 شهرستان

مهدی ولی پورگفت: چهار تیم امدادی در روستای پایین زبیجار و کیاکلایه املش در تخلیه آب منازل می باشند.

وی با اشاره به آب گرفتگی 35 روستا در 12 شهرستان استان تاکید کرد :کمک رسانی به مردم حادثه دیده تا پایان آبگرفتگی و بازگشت به شرایط عادی ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه