English

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد

انهدام باند سارقان احشام در سمیرم / سرقت ۳۵۰ راس دام

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از انهدام باند سارقان احشام با سرقت350 رأس دام در سمیرم خبر داد.

انهدام باند سارقان احشام در سمیرم / سرقت 350 راس دام

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ سهراب قرقانی گفت: اعضای باند 3 نفره سارقان احشام در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم دستگیر و به سرقت 350 رأس دام در 30 فقره اعتراف کردند.

وی ادامه داد: در پی شکایت تعدادی از دامداران عشایری شهرستان سمیرم در خصوص سرقت احشام آنها بلافاصله تیم ویژه ای متشکل از مجربترین کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموارن ستادی و پلیس های تخصصی موضوع دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خاطر نشان کرد: سرانجام با یک کار هماهنگ، منسجم و تلاش شبانه روزی ماموران توانستند در یک عملیات سریع و غافلگیرانه 3 سارقی که به صورت باندی فعالیت می کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان تاکنون به سرقت 350 رأس از احشام دامداران در 30 فقره به ارزش 3 میلیارد و 700 میلیون ریال و سرقت 3 دستگاه ترانس و مقادیری سیم برق به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتراف کردند.

سرهنگ قرقانی با بیان اینکه تا کنون 30مالباخته در این پرونده مورد شناسایی قرار گرفتند اظهار کرد: با توجه به غیر بومی بودن متهمان تحقیقات تکمیلی برای دستگیری سایر افراد مرتبط با سارقان و کشف سرقت های احتمالی دیگر توسط آنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: به دامداران و صاحبان احشام توصیه می کنیم با رعایت موارد ایمنی و امنیتی فرصت ارتکاب جرم را از سارقان بگیرند و در صورت مشاهده هر گونه تردد مشکوک افراد غیر بومی سریعاً موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 موضوع را به ماموران پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه