English

مجید عسکری از تیم ملی وزنه برداری خط خورد

مجید عسکری وزنه بردار هرمزگانی از لیست تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات جهانی خط خورد

مجید عسکری از تیم ملی وزنه برداری خط خورد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «مجید عسکری» وزنه بردار هرمزگانی از لیست تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات جهانی خط خورد.

این تصمیم از سوی شورای عالی فنی و سرمربی تیم ملی وزنه برداری به دلیل عملکرد ضعیف عسکری در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی اتخاذ شده است.

عسکری وزنه‌بردار هرمزگانی عضو تیم ملی ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی در گروه (B) دسته ۶۹کیلوگرم از پس وزنه های ۱۳۳و ۱۳۵ کیلوگرمی در حرکت یک‌ضرب برنیامد و از دور رقابت ها حذف شد.

لازم به ذکر است اعزام عسکری به بازی های آسیایی نیز با حواشی زیادی همراه بود. ابتدا با تصمیم شورای عالی فنی و کادر فنی تیم ملی نام عسکری از جمع نفرات اصلی اعزامی به بازی های آسیایی خط خورد اما پس از اینکه مسئولان برگزار کننده بازی ها اعلام کردند که هر کشور مجاز به استفاده از هشت وزنه بردار خواهد بود نام وی به لیست نفرات اعزامی اضافه شد.

پس از این اتفاق وی اعلام کرد به دلیل عدم آمادگی مناسب در بازی های آسیایی شرکت نخواهد کرد اما در روزهای پایانی با تغییر نظر خود تصمیم به شرکت در مسابقات گرفت.

به گزارش موج، کسب مدال نقره دسته ۵۶ کیلوگرم مسابقات بزرگسالان آسیا و رقابت های جوانان جهان در سال ۲۰۱۱ از مهمترین افتخارات مجید عسکری به شمار می رود.

همچنین این وزنه بردار هرمزگانی سال گذشته نیز در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در باکوی آذربایجان نشان نقره دسته ۶۹ کیلوگرم را از آن خود کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه