English

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان خبر داد؛

تخصیص ارز به گروه کالایی سه

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از تخصیص ارز به صادر کنندگان برای واردات فهرست کالاهای گروه سه که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده، خبر داد.

تخصیص ارز به گروه کالایی سه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «خلیل قاسمی» گفت: کلیه صادرکنندگان به غیر از صادرکنندگان فرآورده های نفتی، پتروشیمی، محصولات فولادی و فلزات رنگی که فهرست آنها توسط وزارت صنعت معدن و تجارت اعلام شده می توانند ارز حاصل از صادرات خود را به نرخ رسمی به واردات کالاهای گروه سه که توسط وزارت صنعت معدن و تجارت ابلاغ شده است، اختصاص دهند و حق استفاده از گواهی صادراتی را در بازار بورس با نرخ رقابتی به واردکنندگان این گروه از کالاها اختصاص دهند.

وی افزود: درآمد حاصل از فروش این گواهی های صادراتی این دسته از صادرکنندگان که به مصرف واردات کالاهای گروه سه می رسد ، مشمول معافیت مالیاتی در آمد حاصل از صادرات است.

قاسمی عنوان کرد : هزینه گواهی های صادراتی توسط واردکنندگان و صادرکنندگان در بازار بورس به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان خاطر نشان کرد: ارز مورد نیاز کالاهای تولیدی صادراتی از محل درآمد ارزی حاصل از صادرات همان کالاها تامین خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه