English

خسارات برجای‌مانده از زلزله شب گذشته در کرمانشاه؛

۵۰۰ خانه در زلزله تخریب‌ شده‌اند/ جریان عادی زندگی در مناطق زلزله‌زده برقرار است

در پی وقوع 5.9 ریشتری شب گذشته زلزله در شهرستان تازه‌آباد کرمانشاه که منجر به تخریب بیش از 500 واحد مسکونی در این مناطق و قطعی بر و آب در بعضی از بخش‌ها شده بود، در حال حاضر تمامی امکانات وصل و جریان عادی زندگی برقرار است.

500 خانه در زلزله تخریب‌ شده‌اند/ جریان عادی زندگی در مناطق زلزله‌زده برقرار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بنا بر آخرین اعلام پس از وقوع زلزله معاون عمرانی استانداری کرمانشاه؛ در برآورد اولیه تاکنون 500 واحد تخریبی نوع دوم در این مناطق شناسایی‌شده که عمدتاً واحدهای گلی روستایی هستند و بیشتر مربوط به محدوده روستاهای چم‌زرشک و پالان شهرستان ثلاث باباجانی است

مهرداد سالاری با تأکید بر اینکه هیچ واحد مسکونی نوسازی در این زلزله آسیب‌ندیده، گفت: در واحدهای در حال ساخت که دیوار نیمه‌کاره دارند طبیعی است که بخشی از دیوار ریزش کند، اما هیچ واحد نوسازی دچار آسیب نشده است.

آب تمام مناطق زلزله‌زده وصل است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز ابراز داشت: در حال حاضر آب تمام مناطق زلزله‌زده برقرار است و فقط در کرندغرب کدورت آب‌داریم که تلاش برای رفع کدورت آب این شهر نیز ادامه دارد.

علیرضا تخت‌شاهی از تأمین آب بسته‌بندی کافی برای توزیع در شهر کرندغرب خبر داد و افزود: تانکرهای آب‌رسانی سیار نیز آماده‌باش هستند تا در صورت لزوم آب‌رسانی سیار برای شهر کرندغرب انجام شود.

تمام راه‌های روستایی مناطق زلزله‌زده باز است

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه نیز در پاسخ به خبرنگار موج اعلام داشت: در پی زلزله شب گذشته شش مورد ریزش کوه در نواحی مختلف استان داشتیم که در حال حاضر همه جاده‌ها و راه‌ها پاک‌سازی شدند.

کرمی بابیان اینکه هم‌اکنون هیچ مشکلی برای تردد درراه‌های استان به‌خصوص در مناطق زلزله‌زده وجود ندارد، افزود: در همان ساعت ابتدای زلزله تمام راه‌ها بازگشایی شد و اکیپ‌های راهداری در قالب 28 نفر به همراه 20 دستگاه ماشین‌آلات سنگین‌پای کار بودند.

 5.9 ریشتری شب گذشته زلزله در شهرستان تازه‌آباد کرمانشاه

زلزله شب گذشته 2 کشته و 241 مصدوم برجا گذاشت

بنا بر اعلام رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون 241 نفر در این زلزله مجروح شده‌اند و دو مورد فوتی داشته که یک مورد آن خانم بارداری در اسلام آبادغرب بوده که بدون تروما و تنها به دلیل اضطراب و کاهش سطح هوشیاری فوت کرده و دیگری پیرمردی در ثلاث باباجانی است که او نیز به دلیل مشکلات قلبی سکته کرده است.

مدرسی از اعزام چهار تیم ارزیاب به مناطق زلزله‌زده تازه‌آباد خبر داد و افزود: همچنین 12 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به این مناطق اعزام‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه