English

در سه ماهه نخست سال جاری؛

شرکت نفت و گاز مارون ۱۰۱.۸ درصدی تولید نفت داشت

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون: این شرکت در سه ماهه نخت سال 97، با تولید روزانه بیش از 563 هزار بشکه نفت خام، 101.8 درصد تحقق را نسبت به میزان 553 هزار بشکه ای برنامه شده تجربه کرد.

 شرکت نفت و گاز مارون  101.8 درصدی تولید نفت داشت

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، جهانگیر پورهنگ در خصوص ارزیابی میانگین تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در فصل بهار، بیان داشت: علیرغم گرمای بی سابقه حوزهی  عملیاتی شرکت، با تولید روزانه  بیش از 563 هزار بشکه نفت خام، 101.8 درصد تحقق را نسبت به میزان 553 هزار بشکه ای برنامه شده تجربه کردیم.

وی ادامه داد: تحقق این تجربه با همت و همدلی تک تک کارکنان شرکت در سایه تعهد، دانش و اعتماد به سازندگان و تامین کنندگان داخلی انجام شد.

پورهنگ تصریح کرد: در مدت مذکور، روزانه 60668 بشکه پساب حاصل از فرایند نمکزدایی را به چاه های دفعی تزریق کردیم که به عبارتی می توان گفت این کمیت، معادل 99 درصد این پساب ها بوده که اقدامی درخور توجه در راستای صیانت از محیط زیست پیرامونی و رفاه حال مجاوران عزیز واحدهای عملیاتی به شمار می آید.

این مقام مسئول به استحصال نفت با استفاده از دستگاه های تفکیک گر و فرآورش سیار نفت اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای سال تا اول تیر ماه، در مجموع با استفاده از MOS و MOT ، 34475 بشکه نفت استحصال و به چرخه تولید برگردانده شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به ساخت داخل کالا پرداخت و اظهارداشت: از ابتدای فروردین تا انتهای خرداد امسال، در مجموع با 84 درخواست، 1179 قطعه مورد نیاز تجهیزات و ماشین آلات فرایندی را با هزینه ای بیش از 8 میلیارد ریال و با همکاری سازندگان داخلی ساخته و بکار گرفتیم.

 وی تاکید کرد: در بخش بازرسی فنی و خوردگی فلزات در مدت مذکور، 12507 موضع از تسهیلات سرچاهی، خطوط لوله، لوله کشی های فرایندی کارخانه ها، شیرگاه ها و مخازن مورد ضخامت سنجی قرار گرفت که در مقایسه با 7423 موضع ضخامت سنجی شده در سه ماهه آغازین سال گذشته، 68.5 درصد افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در خاتمه تولید صیانتی نفت خام با رعایت الزامات زیست محیطی را رسالت اصلی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون دانست و ضمن تقدیر از تلاشهای کارکنان این شرکت، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال 97، علیرغم تداوم گرمای هوا و شرایط خاص اقتصادی، تولید طبق برنامه و حتی فراتر از آن تحقق یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه