English

سرپرست فرمانداری رودسر اعلام کرد:

تصویب ۲۸۹ طرح در کمیته اشتغال شهرستان رودسر/تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی ۶۸ روستا

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در جلسه اشتغال، سرمایه‌گذاری و بوم گردی این شهرستان گفت: تاکنون 289 طرح در حوزه جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، شیلات و میراث فرهنگی در کمیته اشتغال شهرستان رودسر مصوب شده است.

تصویب 289 طرح در کمیته اشتغال شهرستان رودسر/تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی 68 روستا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی وارسته بیان کرد: سهم اعتباری شهرستان رودسر در حوزه اشتغال روستایی 20 میلیارد و 478 میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 289 طرح در حوزه جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، شیلات و میراث فرهنگی به ارزش 32 میلیارد و 244 میلیون تومان با پیش‌بینی 519 نفر اشتغال در کمیته اشتغال شهرستان رودسر مصوب شده است گفت: تعداد 301 طرح به ارزش 33 میلیارد و 554 میلیون تومان از طریق کمیته استانی به بانک معرفی‌شده‌اند.

رودسر- کارگروه اشتغال

سرپرست فرمانداری رودسر سهم اعتباری این شهرستان در حوزه اشتغال فراگیر 34 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون 17 طرح در حوزه جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، شیلات و میراث فرهنگی به ارزش بیش از 14 میلیارد و 167 میلیون تومان با پیش‌بینی 290 نفر اشتغال در کمیته اشتغال شهرستان مصوب معرفی‌شده است.

وی بیان کرد: طرح‌های مصوب شده در 45 جلسه کمیته فنی شهرستان صورت گرفته که 12 جلسه در سال 96 و 33 جلسه در سال 97 برگزارشده است.

تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی 68 روستا

 وارسته بهدانی گفت: سهمیه شهرستان رودسر در تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی 68 روستا هدف‌گذاری شده است.

وی خواستار همکاری دهیاران و دستگاه‌های اجرایی در به نتیجه رسیدن طرح توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی شد و افزود: یکی از معیارهای ارزیابی سالیانه مدیران و دهیاران میزان فعالیت‌های صورت گرفته در راستای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زا برای تحول و پویایی روستاها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه