English

در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت مطرح شد؛

تراکم ترافیک در کوچه های شهر امری کم سابقه است/ایجاد خیابانهای جدید تنها راهکار حل تراکم ترافیک رشت

سی و هشتمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با دستور: بررسی اعلام نتیجه بازگشایی خیابان انسان دوست و امام علی(ع) در تالار شورا برگزار گردید.

تراکم ترافیک در کوچه های شهر امری کم سابقه است/ایجاد خیابانهای جدید تنها راهکار حل تراکم ترافیک رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رییس کمیسیون ترافیک شورای شهر با اشاره به تراکم فشرده ترافیک در روزهای اخیر در سطح شهر بیان کرد: یقینا ترافیک موجود در سطح شهر دلایلی مختلف دارد لیکن عدم انجام تمام و کمال مسئولیت محوله از سوی مسئول مربوط اعم از مدیران تا کارکنان در حوزه های مختلف ترافیکی عامل اصلی وضعیت روزهای اخیر دانست.

اسماعیل حاجی پور تراکم ترافیک در کوچه های شهر را امری کم سابقه دانست که نشانگر ایجاد تغییر در ساختار ترافیک می باشد و این امر را به نوعی زنگ خطر برای متولیان این حوزه برشمرد.

وی با تاکید بر این مسئله که با توجه به شرایط اقتصادی، مشکلاتی کوچک همچون تراکم ترافیک و گرمای هوا با کاهش آستانه تحمل شهروندان می تواند آبستن ایجاد بحران گردد، خواستار تشکیل کارگروهی تخصصی شامل رییس پلیس راهور استان، رییس راهنمایی و رانندگی شهر رشت، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و مشاورین کمیسیون ترافیک جهت ارائه یک راهکار کوتاه مدت در ضرب العجل مشخص شد.

کمیسیون حمل و نقل +شورا

بازگشایی و ایجاد خیابانهای جدید تنها راهکار حل تراکم ترافیک رشت

عضو شورای شهر رشت با ذکر این مطلب که رفع کامل معضل ترافیک مستلزم فرهنگسازی، ایجاد و بازگشایی خیابانهای جدید، بهبود وضعیت آسفالت و بسیاری موارد دیگر است که باید با توجه به منابع موجود برای نیل به آن برنامه ای راهبردی و البته کاربردی داشت، افزود: در شرایط کنونی متخصصین و متولیان امر باید به هر شکل ممکن راهکاری جهت برون رفت از مشکل ترافیک در حداقل زمان ممکن را ارائه و پس از بررسی های کارشناسی اجرا کنند.

 حاجی پور با تاکید بر لزوم اتمام بازگشایی های در دست اجرا همچون پروژه های انسان دوست و امام علی (ع) افزود: باید همه سازمانهای درگیر اعم از ادارات آب، گاز، برق و فاضلاب با نگاهی جامع و تعامل حداکثری در راستای رفع موانع موجود گام بردارند.شهرداری نیز مکلف است با انجام امور مربوط به خود همچون تملک املاک باقی مانده به هر شکل ممکن و در کمترین زمان طرح های بازگشایی را به اتمام برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه