English

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بیان کرد:

انجمن اولیاء و مربیان یک سرمایه اجتماعی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان وجود انجمن اولیاء و مربیان را سبب افزایش اعتماد عمومی نسبت به وزارت آموزش و پرورش دانست و ابراز داشت: انجمن اولیاء و مربیان یک سرمایه اجتماعی است.

انجمن اولیاء و مربیان یک سرمایه اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نادر جهان آرای امروز در مراسم افتتاحیه گردهمایی روسای ادارات انجمن اولیا و مربیان سراسر کشور در بندرانزلی اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان بسترساز ارتباط گرم اولیای دانش‌آموزان و مدرسه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به نقش موثر انجمن‌ او‌لیا و مربیان خاطرنشان کرد: انجمن اولیاء و مربیان نهادی اجتماعی و دموکراتیک است که باید سرمایه مردمی بودن آن حفظ شود.

جهان آرای وجود انجمن اولیاء و مربیان را سبب افزایش اعتماد عمومی نسبت به وزارت آموزش و پرورش دانست و ابراز داشت: انجمن اولیاء و مربیان یک سرمایه اجتماعی است.

 

گردهمایی آموزشی_ توجیهی روسای ادارات و کارشناسان انجمن اولیا سراسر کشور

آموزش و پرورش مرکز تحولات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت خدادادی موجود در این استان خاطرنشان کرد: وجود سرمایه‌های انسانی کارآمد اصلی‌ترین ظرفیت استان گیلان است و برگزاری چنین همایش‌هایی عاملی برای ایجاد هم‌افزایی، تعامل و انتقال تجربه است  

علی اصغر جمشید نژاد تصریح کرد: آموزش و پرورش مرکز تحولات است هیچ تحولی به سرانجام نمی رسد مگر اینکه از آموزش و پرورش آغاز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه