English

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

هیچ گونه آلودگی و موارد میکروبی در آب شرب شهرهای استان مشاهده نشده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:هیچ گونه آلودگی و موارد میکروبی در آب شرب شهرهای استان مشاهده نشده و استفاده خانوارها از دستگاه‌های تصفیه آب در حقیقت اتلاف هزینه است.

هیچ گونه آلودگی و موارد میکروبی در آب شرب شهرهای استان مشاهده نشده  است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، رحیم شهرتی‌فر در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان،کیفیت آب شرب شهرهای استان را مطلوب عنوان کرد و گفت: استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب به هیچ عنوان لازم نیست و توصیه نمی‌شود.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده فروش دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، افزود: مردم شهرهای آذربایجان شرقی از مطلوب بودن آب شرب اطمینان کامل داشته باشند و با آسودگی خاطر از این آب استفاده کنند.

استفاده از دستگاه تصفیه آب تمامی املاح مفید و ضروری در آب را از بین می برد و شاید برای سلامتی افراد مضر نیز باشد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی وجود برخی املاح در آب شرب خانگی را طبیعی و در پاره ای از موارد لازمه سلامت بدن دانست و یادآور شد: این در حالی است که استفاده از دستگاه تصفیه آب تمامی املاح مفید و ضروری در آب را از بین می برد و شاید برای سلامتی افراد مضر نیز باشد.

شهرتی فر

وی بر بررسی و نظارت مستمر دستگاه های مربوطه به وضعیت سلامت آب شرب شهرها تاکید کرد و گفت: بر همین اساس کمیته ای متشکل از آب و فاضلاب، علوم پزشکی و استاندارد و تحقیقات صنعتی موظفند بررسی های لازم را انجام دهند.

شهرتی فر درباره وضعیت آب شرب روستاهای آذربایجان شرقی نیز گفت: بر اساس گزارش های موجود آب شرب این مناطق باید به دقت بررسی شود و اگر مشکلاتی در این زمینه وجود دارد باید در اسرع وقت حل و فصل شود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه