English

تکمیل بخش هماتولوژی و همراه سرای بیمار در بیمارستان شهید محمدی نیازمند مشارکت خیّرین است

رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) گفت: بیمارستان شهید محمدی برای تسریع در روند ساخت و تجهیز بخش هماتولوژی و ساخت همراه سرای بیمار نیازمند مشارکت خیّرین می باشد.

تکمیل بخش هماتولوژی و همراه سرای بیمار در بیمارستان شهید محمدی نیازمند مشارکت خیّرین است

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر مهدی حسنی آزاد در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در برخی از حوزه های تجهیزاتی، ساختاری این مجتمع که به عنوان بزرگترین مرکز دولتی درمانی استان هرمزگان بار فراوانی را متحمل می شود، نیازمند مشارکت خیّرین و حضور آنها در این  عرصه می باشیم، گفت: در حال حاضر تسریع در روند ساخت و تجهیز بخش هماتولوژی و ساخت همراه سرای بیمار در  بیمارستان شهید محمدی نیازمند مشارکت خیّرین می باشد.

حسنی آزاد با بیان اینکه در حال حاضر برخی از بیماران مبتلا به بیماری های خونی جهت ادامه درمان به خارج از استان سفر می کنند، افزود: این بیماران و خانواده آنها علاوه بر رنج بیماری، بدلیل هزینه های درمان و هزینه های اقامت و رفت و آمد، مشقّت فراوانی را متحمل خواهند شد؛ چرا که بیماران خون، عموماً نیاز به بستری های طولانی مدت جهت سیر درمان در بیمارستان دارند. لذا تسریع در روند ساخت بخش نیمه ساخته هماتولوژی و تجهیز آن، از نیازهای اساسی این مجتمع می باشد.

رئیس مجتمع درمانی پیامبر اعظم(ص) همچنین خاطر نشان کرد: ساخت همراه سرای بیمار نیز از دیگر نیازهای اساسی این مجتمع می باشد؛ چرا که بسیاری از مراجعه کنندگان به این مجتمع درمانی، از شهرها و روستاهای اطراف بندرعباس می باشند که همراهان این بیماران، در بسیاری از موارد محل مناسبی جهت اقامت ندارند. لذا در شرایط بسیار سخت و ناخوشایندی در هوای گرم و شرجی بندرعباس در محوطه بیمارستان و یا اتاق انتظار همراهان اسکان گزیده اند که این خود، مشکلات عدیده ای را به همراه دارد.

حسنی آزاد در خاتمه با بیان اینکه حضور خیّرین سلامت در ارتقای نظام سلامت و کمک به بیماران نیازمند و فراهم آوردن شرایط مناسب جهت سیر روند درمان بسیار حائز اهمیت می باشد، گفت: ثبت مجمع خیریه مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بهترین گام در این خصوص بود که امیدواریم با شروع فعالیت آن و مشارکت خیّرین استان، اقدامات بسیار ارزنده ای در این خصوص صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه