English

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان:

تشکیل ۷۵۹ فقره پرونده در طرح تشدید نظارت رمضان

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: در قالب طرح تشدید نظارت رمضان 759 فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که بیشترین تعداد آن در بخش کالا و خدمات و 535 فقره بود و متخلفان به پرداخت یک میلیارد و 650 میلیون ریال جریمه شدند.

تشکیل 759 فقره پرونده در طرح تشدید نظارت رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛سیدنجیم حسینی گفت:درطرح تشدیدنظارت درماه مبارک رمضان امسال759فقره پرونده تشکیل گردید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اظهار داشت: گشت های بازرسی تعزیرات حکومتی کردستان از ابتدای امسال با توجه به وضعیت بازار و بویژه در ماه مبارک رمضان تشدید و در این مدت 2 هزار و 345 پرونده تخلف بررسی و رای برای آنها صادر شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد پرونده یک هزار و 572 فقره پرونده در بخش کالا و خدمات بوده که متخلفان این بخش به پرداخت 2 میلیارد و 540 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: تعداد پرونده های این بخش در مقایسه با سال قبل 12 درصد افزایش یافته و گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بیشترین تخلفات این بخش است.

حسینی گفت: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز 765 فقره پرونده تشکیل شده و متخلفان به پرداخت 23 میلیارد و 780 میلیون ریال جریمه شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 40 درصد کاهش یافته است.
وی افزود: در بخش بهداشت و درمان نیز 39 فقره پرونده تشکیل شده و متخلفان به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: امسال 2 هزار و 376 فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان تشکیل و متخلفان 26 میلیارد و 390 میلیون ریال جریمه شدند.

حسینی افزود: در این مدت 214 فقره پرونده قاچاق با جریمه چهار میلیارد ریال و 14 فقره پرونده بخش بهداشت با یک میلیارد و 700 میلیون ریال جریمه تشکیل شد.

وی اضافه کرد: در قالب طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان، 10 تیم بازرسی بر عرضه و فروش کالاهای اساسی نظارت کردند و در این مدت 47 گشت مشترک با سایر ادارات انجام دادند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی در بخش های کالا و خدمات، مراکز بیمارستانی و داروخانه ای و شرکت های خصوصی و دولتی می توانند گزارش کتبی خود را برای بررسی به ادارات تعزیرات حکومتی تحویل دهند.

حسینی یادآور شد: سامانه تلفن گویای تعزیرات حکومتی 135 بزودی راه اندازی می شود ضمن اینکه شهروندان می توانند با ورود به سایت اینترنتی بازرسی و عملکرد تعزیرات حکومتی درخواست خود برای رسیدگی به تخلف صنفی را ثبت کنند. 

سال گذشته در مجموع هشت هزار و 120 فقره پرونده تخلف مربوط به صنوف بخش های مختلف در تعزیرات حکومتی تشکیل و متخلفان به پرداخت 633 میلیارد و 300 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه