English

رئیس کل دادگستری استان فارس در گفتگو با خبرگزاری موج:

با اتکاء‌ به توان داخلی قادر به عبور از همه دشواری‌ها خواهیم بود

رئیس کل دادگستری استان فارس تأکید کرد: حضور مردم روزه دار در این راهپیمایی باشکوه نشان داد که ملت ایران به خودباوری کامل رسیده است و می تواند با اتکاء‌ به توان داخلی، از همه دشواری‌ها عبور کند.

با اتکاء‌ به توان داخلی قادر به عبور از همه دشواری‌ها خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، علی القاصی مهر ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرگزاری موج، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد: حضور مردم روزه دار در این راهپیمایی باشکوه نشان داد که ملت ایران به خودباوری کامل رسیده است و می تواند با اتکاء‌ به توان داخلی، از همه دشواری‌ها عبور کند.

وی با اشاره به اینکه تنها با انسجام و وحدت است که می‌توان در مقابل زروگویی‌ها ایستاد، افزود: امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت و انسجام هستیم چرا که این انسجام چه در درون جامعه و چه در بین ارکان نظام و حاکمیت، یک امر لازم و ضروری است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس همچنین ابراز داشت: حضور مردم در این راهپیمایی عظیم، برای جهان حامل این پیام است که رژیم صهیونیستی، غاصب و جعلی است و باید از بین برود.

رئیس کل دادگستری استان فارس ادامه داد: این رژیم به زور، خانه و کاشانه مردم را گرفته و مالکان اصلی آن سرزمین را بیرون رانده و پس از آن بیش از هفتاد سال است که فلسطینیان را با جنایات غیر انسانی خود به خاک و خون کشیده اند .

القاصی مهر اضافه کرد: در چهل سال گذشته تمام آزادی خواهان دنیا همزمان با روز جهانی قدس با ایرانیان همصدا شده اند و فریاد برمی آورند که رژیم غاصب قدس باید سرزمین فلسطین را به صاحبانش برگردانده و آن سرزمین و مردم مظلومش را رها کند.

با اتکاء‌ به توان داخلی قادر به عبور از همه دشواری‌ها خواهیم بود

وی در ادامه سخنانش به نقض برجام توسط آمریکا و ایادی اش اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی  همچنین پیامی برای ناقضان برجام دارد و آن اینکه به دشمن نباید اعتماد کرد و باید به اراده و توان خود و ملت بزرگ ایران اعتماد کنیم زیرا در تمام شرایط، اتکاء و اعتماد و خوشبین بودن به دشمن عاقلانه نبوده و اشتباه بودن راه را نشان می دهد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس حضور گسترده‌ی آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی امروز قدس را نشان دهنده انزجار و بی اعتمادی مردم ایران نسبت به استکبار جهانی دانست و خاطرنشان ساخت: موضوع عدم اعتماد به دشمن و تکیه بر داشته‌ها و توان داخلی، موضوعاتی است که بارها رهبر معظم انقلاب متذکر و تأکید فرموده‌اند و امروز ملت همیشه در صحنه  ایران اسلامی و مردم ولایتمدار استان فارس با حضور حداکثری خود به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند که این امر خود نشان دهنده بصیرت، آگاهی و شعور سیاسی و دینی مردم و ملت ایران است.

 به گزارش خبرگزاری موج،  در این مراسم کارکنان مجموعه قضایی همدوش با سایر اقشار مختلف جامعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و بر ایستادگی در مقابل زورگویی های دشمنان تأکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه