English

پایان یک مسئولیت ۲۰ ساله در پارک علم و فناوری گیلان/"باستی" سکاندار پارک علم و فناوری گیلان شد

علی باستی با حضور معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تودیع متقی طلب پس از ۲۰ سال به عنوان رئیس جدید پارک علم و فناوری گیلان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری گیلان با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار و علی باستی به عنوان رئیس جدید این پارک معرفی شد.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری گیلان در این مراسم با اشاره به خدمات ارائه‌ شده دوران مسئولیت متقی طلب اظهار کرد: نمی توان دو دهه خدمت یک مسئول را در عرض چند دقیقه بیان کرد.

تکریمی با بیان اینکه مدیریت پارک عظیم علم و فناوری خون و دلها خوردن دارد افزود: پارک علم و فناوری گیلان نه تنها در کشور بلکه در منطقه حرف برای گفتن دارد.

وی با اذعان به اینکه متقی طلب به گفته مسئولان پارک و علم و فناوری کشور دارای سبک و ایده است گفت: اگر شاخص های توسعه ای و پیشرفت وزارت علوم باشد متقی طلب از مدیران موفق در پارک بوده است.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری گیلان که سخنانی سراسر مثبت و پشتیبانی کننده از متقی طلب داشت گفت: رئیس سابق پارک علم و فناوری گیلان با طلوع آفتاب، کار و خدمت به فعالان این عرصه را شروع کرده و با غروب آفتاب آسوده خوابیده است و همچنان چابک فعالیت می کند که گویا تازه حکم ابلاغ خود را دریافت کرده است.

نماینده شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری گیلان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدماتی که در دوره ریاست متقی طلب در حوزه فناوری و دانش بنیان در کشور و منطقه برای شرکت ها فراهم شده جای تشکر دارد.

کاظمی با اشاره به سرمایه اندک شرکت ها و رشد کنونی آنها گفت: شرکت های رشد و فناوری در گیلان با سرمایه های اندک کار خود را آغاز کردند و با حمایت های ویژه رئیس پارک علم و فناوری اکنون به شرکت های موفق تبدیل شده اند.

گفتنی است، علی باستی دارای دکتری تخصصی مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید بوده و هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه گیلان است.

از وی بیش از ۵۰ مقاله علمی پژوهشی منتشر شده و هم‌اکنون مسئولیت معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان را از سال ۹۳ عهده دار است.

در سوابق کاری رئیس جدید پارک علم و فناوری گیلان مسئولیت هایی نظیر دبیری معاونین آموزشی دانشگاههای منطقه دو کشور و معاونت پژوهشی دانشکده فنی دانشگاه گیلان از سال ۹۳ دیده می شود.

گفتنی است مجید متقی طلب از سال ۱۳۸۱ مسئولیت این پارک را برعهده داشت و چهار سال پیش تر از آن نیز مسئول مرکز پژوهش فناوری گیلان بوده است.

پارک و علم و فناوری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه