English

با وجود ظرفیت های هرمزگان؛

اگر یک بیکار هم در استان باشد باید به خود شک کنیم

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در اوایل انقلاب همواره مدیران در بین مردم بودند و به دغدغه‌های آنان گوش می‌دادند و با عزم و اراده مشکلات مردم برطرف می‌شد اما اکنون بسیاری از مدیران در اتاق‌های خود نشسته و تنها شاید در ماه یک‌بار هم پاسخگوی ارباب‌رجوع نباشند.

اگر یک بیکار هم در استان باشد باید به خود شک کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، احمد مرادی در سومین نشست شورای اداری استان هرمزگان در سالجاری، افزود: استاندار هرمزگان در همین مدت کوتاه با تعامل مناسب با تمامی مدیران اقدامات مناسبی انجام داده و امیدوارم برنامه‌های دولت در استان به‌خوبی اجرا شود.

مرادی ادامه داد: در حال حاضر موضوع اشتغال به‌عنوان مهم‌ترین موضوع در سطح کشور مطرح است که برنامه دولت رسیدن به سالی یک‌میلیون شغل است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در استان هرمزگان برای تحقق این برنامه تمامی ظرفیت‌ها فراهم است و نیاز به تدبیر و اقدام عملی دارد.

مرادی با اشاره به اینکه اگر با تمامی ظرفیت‌ها بازهم هرمزگان بیکاری دارد باید به خود شک کنیم و به دنبال دستگاه‌های اجرایی کم‌کار باشیم، عنوان کرد: در هر استان باید 30 هزار شغل واقعی در سال ایجاد شود که این موضوع با جلسه و بخشنامه اجرایی نیست بلکه نیاز به کار جهادی و عملی دارد.

وی اضافه کرد: در اوایل انقلاب همواره مدیران در بین مردم بودند و به دغدغه‌های آنان گوش می‌دادند و با عزم و اراده مشکلات مردم برطرف می‌شد اما اکنون بسیاری از مدیران در اتاق‌های خود نشسته و تنها شاید در ماه یک‌بار هم پاسخگوی ارباب‌رجوع نباشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه