English

امام جمعه ارومیه:

دشمنان نظام سعی دارند با ناامید کردن مردم، فضای کشور را ناآرام کنند

امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان نظام سعی دارند با ناامید کردن مردم، فضای کشور را ناآرام کنند که اگر مسئولین نظام وظایف خود را به صورت شایسته انجام دهند نقشه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

دشمنان نظام سعی دارند با ناامید کردن مردم، فضای کشور را ناآرام کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به این‌که نباید با آمریکا تعامل کرد، گفت: تاریخ ثابت کرده است که کشور آمریکا هیچ موقع پای حرف‌های خود نمی‌ایستد و به وعده‌های خود عمل نمی کند،  زیر بار حرف های آن ها نرفت.

وی ادامه داد: به کشورهای اروپایی نیز نمی توان اعتماد کرد زیرا که همیشه طرف آمریکا بودند و باید تا تصویب قوانین صریح و قاطعانه با این کشور ها نیز محتاطانه برخورد کرد. 

وی با اشاره به رجزخوانی آمریکا در مسئله ایران و برجام با بیان این‌که این کشور حق دخالت در مسائل داخلی ایران ندارد، تصریح کرد: دشمنان نظام سعی دارند با ناامید کردن مردم، فضای کشور را ناآرام کنند که اگر مسئولین نظام وظایف خود را به صورت شایسته انجام دهند نقشه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی گفت:وحدت مردم در این مراسم بسیار مثال زدنی بود.

قریشی در خصوص مشکلات اقتصادی بیان کرد: مشکل اساسی کشور مشکلات اقتصادی است که باید به این مسائل بیشتر توجه کرد، عرصه برای مردم باز شود تا اقتصاد مقاومتی در کشور اجرا شود.

قریشی در خصوص 3 خرداد و سالروز فتح خرمشهر خاطرنشان کرد: در آبان ماه سال 59 خرمشهر سقوط کرد و به اشغال رژیم بعثی افتاد که بعد از 19 ماه که این شهر در تصرف بود،سوم خرداد 61 نیرو های نظامی جمهوری اسلامی ایران توانستند این شهر را فتح کرده و در مسجد جامع شهر نماز شکر به جای آوردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری تاکید کرد: ماه مبارک رمضان فرصت ویژه‌ای برای مسئولین است که بتواند در این ماه وظایف خود را به صورت شایسته ادا کنند و به مردم بیشتر خدمت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه