English

با حکم آیت الله جنتی؛

آیت الله سید احمد میرعمادی رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در لرستان شد

طی حکمی از سوی آیت‌الله احمد جنتی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان لرستان منصوب شد.

آیت الله سید احمد میرعمادی رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در لرستان شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، آیت‌الله احمد جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی حکمی، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان لرستان منصوب کرد.

متن حکم صادره به این شرح است:

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید احمد میرعمادی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد

با سلام و تحیت، نظر به ضرورت و اهمیت خاص بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مقطع حساس و سرنوشت‌ساز کنونی با تبیین مستدل، باورپذیر و منطقی کارآمدی نظام دینی_ دستاوردهای بی‌بدیل نظام مقدس اسلامی برآمده از نعمت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی و حضرت امام خمینی که مستلزم برنامه‌ریزی جامع، فراگیر و بهره حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها و هم‌افزایی نهادها و ارگان‌ها، شخصیت‌های حوزوی - دانشگاهی و تشکل‌های مردمی است لذا با عنایت به رسالت خطیر حضرتعالی در جایگاه رفیع نمایندگی ولی‌فقیه در لرستان و امامت جمعه، لطفاً شورایی با عنوان "شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان" به ریاست شخص آن جناب و عضویت استاندار محترم، مدیران محترم دیگر ارگان‌ها و نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تشکیل و تدابیر لازم مرتبط با موضوع از طریق بومی‌سازی اهداف، راهبردها و خط مشی‌های شورا و ستاد مرکزی را مبذول فرمایید.

توضیح:

الف - ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محدود به ایام خاص نبوده، مستثنی و متفاوت از فعالیت معارف و همه ساله ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی، با نگاه به چهار دهه حیات و بالندگی انقلاب اسلامی و با شعار «افتخار به گذشته - امید به آینده می‌باشد.

ب - دبیرخانه و ستاد اجرایی با مسوولیت رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در دفتر استانی نهاد مستقر خواهد شد.

ج- حوزه فعالیت شورا و ستاد، تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان می‌باشد که در نتیجه تشکیل ستادهای مشابه در شهرستان‌ها و بخش‌ها ضروری است.

د. تشکیل ستاد دهه فجر که خروجی فعالیت آن محدود به ایام دهه در بهمن‌ماه می‌باشد کماکان از وظایف ذاتی و قانونی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است لکن در سال جاری هم‌افزایی و تعامل تنگاتنگی با شورای سیاست‌گذاری استان خواهد داشت، ۳۹۹۰

احمد جنتی نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه