English

مدیرکل توسعه جزایر استانداری هرمزگان خبر داد؛

توسعه جزیره هرمز با محوریت توسعه گردشگری

مدیرکل هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان گفت: محوریت توسعه در هرمز با گردشگری خواهد بود و تلاش خواهیم کرد براساس راهبرد استاندار هرمزگان ظرفیت های این جزیره برای رونق گردشگری به کار رود و توسعه زیرساخت ها شتاب بیشتری گیرد.

توسعه جزیره هرمز با محوریت توسعه گردشگری

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی محمودزاده پس از بازدید از روند اجرای پروژه های عمرانی در جزیره هرمز، عنوان کرد: بنا بر تاکید استاندار هرمزگان، عزم ویژه ای برای توسعه جزیره هرمز با محوریت توسعه گردشگری به وجود آمده است.

وی ادامه داد: با همکاری شهرداری هرمز و حضور بخش خصوصی پروژه های خوبی در دست اجراست که نتایج ارزشمندی برای مردم شریف این جزیره به همراه خواهد داشت.

مدیرکل هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با استفاده از همه ظرفیت های موجود تمامی مشکلات و موانع موجود در مسیر تکمیل پروژه ها مرتفع شود و تکمیل طرح های بهسازی معابر و زیباسازی مبلمان شهری نقش مهمی در ایجاد اشتغال در جزیره هرمز خواهد داشت.

محمودزاده بیان داشت: محوریت توسعه در هرمز با گردشگری خواهد بود و تلاش خواهیم کرد براساس راهبرد استاندار هرمزگان ظرفیت های این جزیره برای رونق گردشگری به کار رود و توسعه زیرساخت ها شتاب بیشتری گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه