English

قاتل حادثه شب گذشته کرمانشاه دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: قاتلی که شب گذشته به دنبال اختلافات خانوادگی در بلوار طاق‌بستان کرمانشاه با تیراندازی منجر به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن چهار تن از بستگان همسر خود شده بود، توسط مأموران دستگیر شد.

قاتل حادثه شب گذشته کرمانشاه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی ضمن اعلام خبری دستگیری قاتل فراری شب گذشته در بلوار طاق‌بستان، اظهار کرد: حدود ساعت 22 شب گذشته (دوشنبه) یک فقره تیراندازی به پلیس گزارش شد که پس از حضور مأموران مشخص شد داماد قاتل خانواده به همراه برادرش به درب منزل پدر همسر خود مراجعه و به‌وسیله اسلحه کلاشنیکوفی که به همراه داشته اقدام به تیراندازی می‌کند.

وی ادامه داد: پس از بالا گرفتن درگیری، همسایه پدر همسر قاتل به‌قصد میانجیگری وارد عمل می‌شود که متأسفانه با اصابت گلوله در همان محل تیراندازی جان خود را از دست می‌دهد.

آمویی خاطرنشان کرد: در این تیراندازی همچنین 5 نفر از اعضای خانواده همسر فرد مهاجم زخمی شدند که یکی از آن‌ها که خانمی 57 ساله بود و از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرارگرفته بود در بیمارستان فوت کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یادآوری کرد: پس از تیراندازی و قبل از حضور مأموران، افراد ضارب موفق به فرار شدند که با تلاش پلیس و کارهای اطلاعاتی گسترده، فرد قاتل عصر امروز (سه‌شنبه) دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از دستگیری قاتل، برادر وی نیز که در هنگام درگیری درصحنه حضور داشت خود را تسلیم مأموران کرد.

آمویی ضمن ابراز تأسف از عمل این قاتل، یادآوری کرد: تحقیقات تکمیلی از متهم اصلی و برادرش برای روشن شدن ابعاد دیگر این جنایت هولناک ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه