English

هم‌زمان با هفته مشاغل صورت می‌گیرد؛

بازدید دانش آموزان از مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای کرمانشاه

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای کرمانشاه از بازدید دانش آموزان از مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای کرمانشاه باهدف ترویج مهارت‌آموزی در هفته مشاغل خبر داد.

بازدید دانش آموزان از مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، یاور محمدی ابراز داشت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه در هفته مشاغل، هم‌زمان با سراسر کشور از یکم تا 11 اردیبهشت‌ماه باهدف اشاعه فرهنگ مهارت‌آموزی پذیرای دانش آموزان است.

محمدی تصریح کرد: اجرای طرح بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه سبب آشنایی و جذب جوانان به مهارت‌آموزی و در نتیجه توسعه مهارتهای فنی می‌شود.

مدیرکل فنی وحرفه‌ای کرمانشاه بیان داشت:  اطلاع‌رسانی، هدایت و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی در جامعه و همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه  به‌ویژه در بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از ابزار کلیدی و زیرساختی تحقق سیاست ها و برنامه‌های اشتغال به شمار می‌رود.

مهارت حلقه گمشده آموزش‌های آکادمیک در بین دانش آموزان

مهارت حلقه گمشده آموزش‌های آکادمیک در بین دانش آموزان

محمدی خاطرنشان کرد: این طرح باهدف ارتقای منزلت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه با معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این اداره کل به اجرا درآمده است.

وی اظهار داشت: طرح بازدید دانش‌آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای فرصت مناسبی است تا خدمات، برنامه‌ها و توانمندی‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در مسیر ارتقای توان سرمایه‌های انسانی به‌ویژه جوانان معرفی شود.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای کرمانشاه اضافه کرد: مهارت‌آموزی اساس و بنیان فراهم آمدن زمینه‌های لازم برای اشتغال جوانان و موجب توانمندی آنان در عرصه‌های مختلف می‌شود و این مهم تنها در سایه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و به‌صورت عملی امکان‌پذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه