English

مدیرکل راهداری کرمانشاه:

پاک‌سازی ۷۵ هزار تابلو علائم بین‌راهی در راه های کرمانشاه

​مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پاک‌سازی 75 هزار تابلو علائم بین‌راهی در جاده‌ها و راه‌های کرمانشاه در طول اجرای طرح نوروزی امسال خبر داد.

پاک‌سازی 75 هزار تابلو علائم بین‌راهی در راه های کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن خسروانی از طرح جامع پاک‌سازی. ترمیم راه‌های کرمانشاه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد و افزود: در پی برنامه‌ریزی منسجم، تلاش و پیگیری مستمر این اداره کل جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین در مسیر راه های کرمانشاه، اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری کرمانشاه افزود: پاک‌سازی 75 هزار تابلو علائم بین‌راهی در سراسر استان و لکه‌گیری اضطراری 28 هزار و 500 متر از جاده‌های استان از جمله این اقدامات بوده است.

خسروانی همچنین به ترمیم و مرمت هزارو 385 متر از حفاظ‌های آسیب‌دیده در طول راه‌های کرمانشاه اشاره کرد و گفت: به منظور ارتقای کیفی خدمات‌رسانی در جاده‌ها در طی اجرای طرح نوروزی 11 ایستگاه ویژه ارائه خدمات در سراسر استان مستقر بوده اند.

مدیرکل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای ضمن مهم برشمردن فرهنگ‌سازی ایمنی راه‌ها در بین کاربران و مخاطبین جاده‌ای اظهار داشت: 253 تخته بنر راهنمایی و رفتارسازی ایمنی راه‌ها در جاده‌ها تهیه و نصب‌شده که این امر تأثیر بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌ای داشته و موجب افزایش آگاهی کاربران می‌گردد.

وی در خصوص حفظ امنیت حریم راه‌ها و در نظر گرفتن رفاه حال کاربران جاده‌ای گفت: باوجوداینکه قبل از شروع اجرای طرح نوروزی هشدارهای لازم در خصوص جمع‌آوری و برخورد با متجاوزین حریم راه‌ها و دست‌فروشان از طریق نشریات و رسانه های عمومی داده‌شده بود، با 110 مورد برخورد با متجاوزین و دست‌فروشان در حریم جاده‌ها در طی اجرای طرح امسال مواجه بوده ایم.

خسروانی در خاتمه به 144 مورد مأموریت پاسخگویی به رفع مشکلات راه‌های کرمانشاه گزارش‌شده اشاره کرد و افزود در همین راستا 124 اکیپ راهداری از ابتدا تا انتهای طرح مذکور در نقاط مهم و حساس شبکه راه‌ها و راهدارخانه‌های سراسر استان بصورت شبانه‌روزی مستقر و آماده امدادرسانی به مسافرین بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه