English

گودرز امیری در دیدار با معاون وزیر کار:

توسعه اقتصادی لرستان، استراتژی مدیریت ارشد استان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با معاون توسعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

توسعه اقتصادی لرستان، استراتژی مدیریت ارشد استان است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ ظهر امروز گودرز امیری معاون اقتصادی استاندار لرستان با بازوند معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در این دیدار، گفت: توسعه اقتصادی لرستان، استراتژی مدیریت ارشد و مدیران استان است.

امیری، افزود: توسعه اقتصادی استان، افزایش اشتغال پایدار و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معدنی، انسانی، صنعتی، کشاورزی، دامداری و طبیعی و تاریخی از جمله برنامه‌ها و استراتژی‌هایی است که مدیریت استان لرستان به آن توجه ویژه‌ای دارد.

طرح استراتژیک اشتغال در لرستان اجرا می‌شود

وی، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال جاری، طرح استراتژیک اشتغال در استان لرستان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار لرستان، تاکید کرد: اشتغال جوانان در کارگاه‌های کوچک و زود بازده و کارگاه‌های خانگی از جمله مواردی است که در سند طرح استراتژیک اشتغال لرستان پیش بینی شده است.

در ادامه این دیدار، بازوند معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن تقدیر از تلاش‌های معاونت اقتصادی استانداری لرستان، حمایت همه جانبه وزارت کار از برنامه‌های اقتصادی لرستان را اعلام کرد.

معاون وزیر کار: 11 اردیبهشت به لرستان سفر می‌کنم

وی، گفت: در روز 11 اردیبهشت ماه 97 و هم‌زمان با روز جهانی کارگر،  در استان لرستان حاضر خواهم شد تا از نزدیک در جریان جزئیات اقدامات صورت گرفته قرار گیرم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه