English

سفیر برزیل گفت:

موقعیت استراتژیکی آبادان زمینه خوبی برای ارتباط ایران و برزیل است

سفیر برزیل گفت: کشور برزیل و ایران رابطه دوجانبه بسیار خوبی دارند و شهر آبادان شهری است که از نظر استراتژیک این موقعیت را دارد تا بتوانیم رابطه خوبی با این شهر داشته باشیم و آن را توسعه دهیم.

موقعیت استراتژیکی آبادان زمینه خوبی برای ارتباط ایران و برزیل است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، «رودریگو دی آزردوسانتوس» پیش از ظهر امروز(7 اردیبهشت) در گشت دریایی اروند در جمع خبرنگاران بیان داشت: من به‌تازگی وارد شهر آبادان شدم اما آنچه از بدو ورود تاکنون دیدم این بود که امنیت به‌تمام‌ معنا در آبادان وجود دارد و خوشحالم که در این شهر حضور دارم و از خونگرمی مردمانش خرسندم.

امنیت حاکم بر رودخانه اروند بعنوان ظرفیت مثبت برای برقراری ارتباط با سایر کشورها است

وی ادامه داد: می‌توان از امنیت موجود که بر رودخانه اروند حاکم است به‌عنوان ظرفیت مثبت برای برقراری ارتباط با سایر کشورها بهره برد و به‌طور حتم کشورها از این ظرفیت استقبال و استفاده می‌کنند.

اروند

رودریگو دی آزردوسانتوس اظهار کرد: کشور برزیل و ایران رابطه دوجانبه بسیار خوبی دارند و شهر آبادان شهری است که از نظر استراتژیک این موقعیت را دارد تا بتوانیم رابطه خوبی با این شهر داشته باشیم و آن را توسعه دهیم.

سفیر برزیل در ایران تصریح کرد: دومین ویژگی برجسته آبادان این است که به عراق خیلی نزدیک است بنابراین کشتی‌هایی که به اینجا می‌آیند می‌توانند از طریق آبادان با عراق هم ارتباط داشته و مبادلات صادراتی نیز داشته باشند.

وی اضافه کرد: پوشش خبری که از سفر داده می‌شود سبب می‌شود که این اخبار به دست شهروندان برزیلی نیز برسد و سبب ارتقای ارتباط میان دو کشور شود.

در سفر سفیر برزیل به آبادان  خاطر نشان کرد: به‌رغم اینکه ارتباط تجاری زیادی میان ایران و برزیل وجود دارد اما ازنظر اطلاعات از یکدیگر بسیار کم است و پوشش اخبار می‌تواند این خلأ اطلاعاتی را پر کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه