English

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان:

بازارچه شبانه در خرم‌آباد دایر می‌شود

رضا آریایی از ایجاد بازارچه شبانه در خیابان شهدای شرقی خرم‌آباد خبر داد.

بازارچه شبانه در خرم‌آباد دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ رضا آریایی در جلسه بررسی ایجاد بازارچه شبانه در خیابان شهدای شرقی خرم‌آباد ضمن بررسی موضوع از جهات مختلف و ضرورت ساماندهی دستفروشان و افرادی که به‌صورت شبانه در نقاط مختلف شهر خرم‌آباد اقدام به فروش کالا می‌کنند اظهار داشت: طرح کلی این پروژه شامل ایجاد سنگ‌فرش خیابان شهدای شرقی از میدان شهدا تا سه‌راهی مطهری است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه در این طرح کوچه‌های منتهی به خیابان شهدا ساماندهی ترافیکی شده و خیابان به‌صورت دومنظوره به‌صورت سواره‌رو و پیاده‌رو مورداستفاده قرار می‌گیرد، گفت: با سنگ‌فرش کردن خیابان و تقسیم‌بندی طرفین خیابان،شب‌ها این خیابان محل استقرار دست‌فروشان برای استقرار شبانه بوده و در سایر ساعات روز به‌صورت ماشین‌رو مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

آریایی، گفت: اجرای این طرح در کنار ایجاد سایر جاذبه‌های گردشگری در این محدوده نقش مؤثری را در پویایی بافت مرکزی شهر خرم‌آباد ایفا خواهد کرد.

جزئیات طرح، کارشناسی می‌شود

گفتنی است در این جلسه، ضمن تصویب طرح کلی، مقرر شد تا شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد جلسه‌ای را در صحن شورا و با حضور مشاور ترافیک شهرداری، پلیس راهور و راه و شهرسازی تشکیل داده و موضوع را به‌صورت کارشناسی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه