English

بعد از ۱۰ روز؛

صحنه قتل دختربچه ۷ ساله در مشهد بازسازی شد

ظهر امروز با حضور بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، صحنه قتل ندا دختر بچه 7 ساله که پس از تعرض کشته شده بود، در محل وقوع جرم بازسازی شد.

صحنه قتل دختربچه 7 ساله در مشهد بازسازی شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، ظهر امروز با حضور  بازپرس جنایی دادسرای عمومی، صحنه قتل ندا دختر بچه 7 ساله  که پس از تجاوز در مشهد کشته شده بود، در محل وقوع جرم بازسازی شد.

ساعت 9 شامگاه 10 فروردین ماه پدر نگرانی در تماس با پلیس از ناپدید شدن دختر 7 ساله اش به نام ندا خبر داد و تیمی از ماموران برای پیدا کردن این دختربچه وارد عمل شدند.

تحقیقات پلیس مشهد ادامه داشت تا اینکه ساعت 24 همان شب یک کیسه مرموز در یکی از خیابان های شهرک شهید رجایی پیدا شد و زمانیکه رهگذری خود را به نزدیکی کیسه سیاه رفت متوجه جسد دختربچه داخل آن شد.

همین کافی بود تا ماموران با حضور در محل مشاهده کردند دختربچه گمشده به قتل رسیده و عامل جنایت جسد او را در خیابان رها کرده است.

بررسی های اولیه مشخص شد که یک ساک قرمز پلاستیکی و کفش های این دختربچه ناپدید شده و دختر 7 ساله برای خرید نان از خانه شده بود که به قتل رسیده است.

عملیات گسترده ای آغاز شد و با وجود سرنخ های به جا مانده در صحنه جرم تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ماموریت رسیدگی به پرونده را به دست گرفتند و خیلی زود عامل این جنایت سیاه که مرد میوه فروشی است دستگیر شد.

قتل کودک 7 ساله در مشهد

اعترفات هولناک قاتل 

با دستور قاضی احمدی‌نژاد بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، متهم تحت حفاظت کارآگاهان کارکشته پلیس آگاهی به محل وقوع جرم آورده شد.

پس از تفهیم اتهام مراحل مختلف بازسازی صحنه جرم آغاز شد و متهم ضمن پاسخ به پرسش‌های مطرح شده اعلام کرد: آن شب رفتم و شیشه خریدم، بعد آمدم مواد را مصرف کردم، مهمانی خانه مادرخانمم دعوت بودیم که خانواده جلوتر رفته بودند، رفتم توی کوچه که به آنجا بروم، چشمم به این دختربچه افتاد، بعد این نقشه به سرم زد و او را به بهانه اینکه بیاید برای خانواده‌اش غذا ببرد، به داخل خانه کشاندم.

بعد از اینکه کارم تمام شد، خیلی ترسیده بودم و او می‌گفت که موضوع را به پدرش می‌گوید، برای همین با گذاشتن دستمال درون دهانش و گرفتن دماغ و دهانش خفه‌اش کردم، بعد کفش‌هایش را به روی پشت‌بام مغازه همسایه کناری انداختم و جسد را هم درون یک کیسه گذاشتم و چندتا کوچه بالاتر رها کردم، ساک پلاستیکی و نان‌ها را هم روی یک پشت‌بام انداختم و بعد به مهمانی رفتم.

با اعترافات صریح متهم و بازسازی لحظه به لحظه صحنه این جنایت هولناک، متهم برای روشن شدن تمام ابهامات موجود، تمام جزییات را تشریح کرد، با اظهار ندامت و پشیمانی، اظهار کرد: من هیچ سابقه کیفری ندارم، نمی‌دانم چه شد که این کار را انجام دادم، اصلا نفهمیدم که چکار می‌کنم.

متهم 41ساله که در مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفته بود پس از تکمیل بررسی‌ها تحویل کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شد.

قتل کودک 7 ساله در مشهد

ارسال پرونده به دادگاه کیفری

بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حاشیه این بازسازی صحنه جرم در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: متهم با پذیرفتن تمام اتهاماتش صحنه جرم را به منظور رفع ابهامات بازسازی کرد.

علی اکبر احمدی‌نژاد تصریح کرد: این فرد به اذیت و آزار کودک و قتل او از طریق انسداد مجاری تنفسی اعتراف کرد که این اعترافات در صحنه بازسازی جرم نیز ضمیمه پرونده شده و به دادگاه کیفری برای اجرای حکم ارسال می‌شود.

درخواست اشد مجازات را داریم

پدر مقتول نیز که در صحنه حضور داشت، در حاشیه این بازسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ما خواستار اشد مجازات برای متهم شد.

وی گفت: ما از نیروی انتظامی و دستگاه قضا برای پیگیری فوری پرونده تشکر می‌کنیم و امیدواریم این اتفاق برای هیچ خانواده دیگری نیفتد.

پدر ندا ادامه داد: بعد از این جنایت حال و روز خوبی نداریم، به‌خصوص مادرش که خیلی برای ندا بی‌تابی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه