English

دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش ۲۵ هزار معلم اعلام آمادگی کرد

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشگاه برای آموزش 25 هزار معلم از مهرماه امسال اعلام آمادگی کرد.

دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش 25 هزار معلم اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرگزرای موج خوزستان، حسین خنیفر (آل کثیر)  با اشاره به مهمترین برنامه های دانشگاه فرهنگیان در سال 97 اظهار کرد: این دانشگاه برای آموزش 25 هزار معلم از مهرماه امسال به وزیر آموزش وپرورش ، شورای عالی آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام آمادگی کرده است.

وی بیان کرد: آموزش این تعداد معلم در دانشگاه فرهنگیان در شرایطی امکان پذیر است که وزارت آموزش و پرورش ردیف استخدامی این تعداد معلم را از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ نمایید ضمن اینکه با قول مساعد صدور ردیف استخدامی، مراکز دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور آمادگی دارند ظرف 6 ماه آینده این تعداد دانشجو را بپذیرند.

خنیفر با اشاره به پیشینه هفت ساله این دانشگاه و بیش از 100سال استقرار در تربیت معلم بیان داشت: با توجه به پایشی که در سه ماه اخیر صورت گرفت این دانشگاه از ظرفیت بالایی در زمینه آموزش فرهنگیان برخوردار است که باید از آن استفاده شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: در چشم انداز هشت ساله این دانشگاه با احیای مراکز و افزایش بودجه همچنین افزایش اعضای هیات علمی این دانشگاه به 2 هزار و 800 نفر تا سال 1404 ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان افزایش می یابد.

دانشگاه فرهنگیان رتبه 183را بین دانشگاه های کشور دارد

خنیفر تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان در حال حاضر را 700 نفر موظف و هشت هزار هیات علمی غیر موظف عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان همچنین از تدوین برنامه ای 100ساله برای این دانشگاه خبر داد و گفت: در این برنامه تمام رشته های دانشگاهی برای مراکز دانشگاه فرهنگیان بسیار بزرگ در 31 استان کشور پیش بینی شده است.

گفتنی است؛ دانشگاه فرهنگیان 98 پردیس و مرکز آموزشی در سطح کشور دارد. 50 هزار دانشجو در دوره کارشناسی پیوسته، 15 هزار دانشجو در دوره کارشناسی ناپیوسته و 500 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان مشغول تحصیل هستن و این دانشگاه رتبه 183را بین دانشگاه های کشور دارد

 

.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه