English

تشدید نظارت ها و بازدیدهای روزانه دانشگاه علوم پزشکی/ استقرار ۲۳ ایستگاه سلامت در سطح استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از تشدید نظارت ها و بازدیدهای روزانه دانشگاه علوم پزشکی از مراکز ارایه خدمات در طول ایام نوروز برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خبر داد

تشدید نظارت ها و بازدیدهای روزانه دانشگاه علوم پزشکی/ استقرار 23 ایستگاه سلامت در سطح استان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، شاهرخ یوسف زاده چابک با اشاره به تشدید نظارت ها و بازدیدهای روزانه دانشگاه علوم پزشکی در ایام نوروز  گفت: طرح سلامت نوروزی، از 15 اسفند 96 الی 15 فروردین 97 در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اجرا می شود و با توجه به افزایش 17 درصدی ورود مسافران به گیلان در سال 96، پیش بینی می شود؛ جهت ارایه خدمات مناسب به شهروندان و مسافرینی که گیلان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اند، نیازمند هماهنگی و همکاری بین بخشی باشیم.

احتمال ورود بیش از دو و نیم میلیون مسافر به استان

وی افزود: با توجه به احتمال ورود بیش از دو و نیم میلیون مسافر به استان، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی،  استقرار 23 ایستگاه سلامت در سطح استان، دایر کردن مراکز شبانه روزی دندانپزشکی و داروخانه های معین برای ارایه خدمات دارویی مناسب، از جمله اقدامات پیش بینی شده است. در این زمینه 63 پایگاه اورژانس، 26 مرکز درمانی دولتی و 8 مرکز درمانی خصوصی، 100 مرکز جامع شبانه روزی دولتی و 48 مرکز شبانه روزی خصوصی، آماده خدمت رسانی می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از تشدید نظارت ها و بازدیدهای روزانه دانشگاه علوم پزشکی از مراکز ارایه خدمات در طول ایام نوروز برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان خبر داد و خاطر نشان کرد: اورژانس 115 گیلان نیز  جهت ارائه خدمات فوریت های پزشکی، 50 نقطه جاده ای استان را پوشش خواهد داد.

اجرای+برنامه+سلامت+نوروز

بیشترین تلفات جاده ای در محور رشت - لنگرود

این مقام مسوول با اشاره به وجود بیشترین تلفات جاده ای در محور رشت - لنگرود، افزود: در یازده ماه اول سال جاری  504 نفر بر اثر تلفات جاده ای جان خود را در جاده های گیلان از دست داده اند، در این زمینه برای مسیر های پرتردد و حادثه خیز به ویژه لاهیجان، تالش و امامزاده هاشم، تمهیدات لازم برای امدادرسانی در نظر گرفته شده است. همچنین، به منظور آموزش، پیشگیری و کاهش تلفات جاده ای، پویش چهارشنبه سوری و نوروز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این که بر اساس آخرین بررسی ها، 34 درصد مصدومین حوادث جاده ای، موتورسوارها و 27 درصد عابرین پیاده بودند، تصریح کرد: در این خصوص باید تمهیدات لازم برای انتقال مناسب مصدومین به مراکز درمانی در نظر گرفته شود.

به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافرینی که در ایام نوروز وارد استان گیلان می شوند، طرح سلامت نوروزی به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در استان، اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه