English

۱۳ سری جهیزیه به زوجهای خراسانی اهدا شد

13 سری جهیزیه امروز از طرف مقام معظم رهبری در همایش ازدواج آسان در مشهد به نوعروسانی از شهرستانهای قوچان، مشهد و تربت‌ حیدریه اهدا شد.

13 سری جهیزیه به زوجهای خراسانی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مدیرعامل موسسه نصر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) از اهدا 13سری جهیزیه به زوجهای خراسانی خبر داد.

مرتضی رحمانی گفت: این جهیزیه ها شامل 15 قلم کالای اساسی خانواده است که ارزش ریالی هر سری از این اقلام 150 میلیون ریال و همه آنها تولید داخلی است.

مرتضی رحمانی افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر زدودن چهره فقر از جامعه است و در آغاز سال تحصیلی و دیگر مناسبتها نیز هدایای اهدایی از طرف رهبر معظم انقلاب به نیازمندان اهدا می شود.

وی ادامه داد: رهبری بر نهادینه کردن و توسعه کار نیک و همچنین مهیا کردن شرایط ازدواج آسان تاکید دارند به همین دلیل در چارچوب همایشهای ازدواج آسان تلاش بر این است که مراسم به بهترین نحو و با بهترین کیفیت البته دور از ریخت و پاش برگزار شود.

مدیرعامل موسسه نصر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: تلاش بخشهای مختلف سپاه پاسداران محرومیت زدایی و انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی به خصوص در روستاها و مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه