English

آیت الله علم الهدی:

امر به معروف و نهی از منکر فقط در حوزه اخلاقیات نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: امر به معروف و نهی از منکر فقط در حوزه اخلاقیات نیست.

امر به معروف و نهی از منکر فقط در حوزه اخلاقیات نیست

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی گفت: امر به معروف و نهی از منکر فقط در حوزه اخلاقیات نیست و نباید در یک سری ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی محدود شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ظهر امروز در همایش طلایه‌داران معروف با تاکید بر توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: این مهم از دو جهت بحث است اول تصویر امربه معروف و نهی از منکر و دوم اجرای آن.

آیت الله علم الهدی متذکر شد: امر به معروف و نهی از منکر فقط در حوزه اخلاقیات نیست، امام حسین(ع) قیام خود را برای امر به معروف و نهی از منکر معرفی می‌کند، پس این نشانگر مرز و پهنه امر به معروف و نهی از منکر است تا جایی که ایشان فرزند شیرخوار خود را در این عرصه فدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: مطلب دوم اینکه مقام انجام امر به معروف و نهی از منکر نباید در یک سری ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی محدود شود. در این موقعیت که دشمنان ما قصد براندازی اسلام را دارند حفاظت از دین خدا و اسلام و براندازی کفر هم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.

امر به معروف و نهی از منکر با سازماندهی و تشکیلات ممکن است.

امام جمعه مشهد مقدس گفت: نکته دوم در اینجا اجرای امر به معروف و نهی از منکر است که برای آن روش‌ها و برنامه‌های خاصی وجود دارد، امر به معروف و نهی از منکر با روش و سازماندهی و تشکیلات ممکن است.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه مسئله تذکر لسانی یکی از هزار روش امر به معروف و نهی از منکر است اظهار داشت: باید ظرفیت عزیزان در طلایه‌داران شناسایی و نسبت به آن برنامه‌ریزی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: دنیای کفر برای براندازی ما متحد شده و شما باید هر ناهنجاری را خطری برای اساس دین ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه