English

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

نارضایتی مردم کهگیلویه و بویراحمد از کیفیت پایین نان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کیفیت پایین نان موجب نارضایتی مردم شده است و باید در راستای ارتقای بهبود آن اقدام کرد.

نارضایتی مردم کهگیلویه و بویراحمد از کیفیت پایین نان

به گزارش خبرگزاری موج، علی محمد احمدی در نشست کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عرضه مرغ زنده سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد، اظهار داشت: راهکارهای جلوگیری از عرضه غیرمجاز مرغ و گوشت بعد از ایام نوروز در جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های متولی بررسی می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در ایام عید اکیپ‌های دامپزشکی تقویت شود تا از کشتار زنده به‌ویژه در جاده‌ها جلوگیری شود و رسانه‌ها نیز اطلاع‌رسانی کنند که کشتار غیرمجاز خطر انتقال بسیاری از بیماری‌ها را افزایش می‌دهد تا مردم از خرید این نوع گوشت‌ها خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه سلامت و کیفیت نان در سلامت مردم بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: بهبود کیفیت آرد و نان یکی از خواسته‌های به حق مردم است و  می‌طلبد دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات لازم در این حوزه را انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سانحه ریزش یک واحد ساختمانی در حال ساخت در شهر یاسوج که مدتی پیش اتفاق افتاد، ابراز کرد: استانداردسازی مصالح ساختمانی ضروری است و باید در دستور کار قرار گیرد و معاون عمرانی این موضوع را به صورت ویژه بررسی و در نشست بعدی راهکارهای لازم  برای ارتقای کار در این حوزه را ارائه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه