English

رئیس دفتر رئیس جمهور:

هرمزگان از هر لحاظ برای دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران یک استان با اهمیت است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: هرمزگان از هر لحاظ برای دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران یک استان با اهمیت است.

هرمزگان از هر لحاظ برای دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران یک استان با اهمیت است

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر محمود واعظی در نشست با جمعی از فعالان اقتصادی  هرمزگان با بیان اینکه مقدمات خوبی آماده شده که در سفر رئیس جمهور به هرمزگان مطالبات و خواسته های مردم مطرح شود، عنوان کرد: رئیس جمهور تاکید دارد همه وزرا و اعضای کابینه دولت وظیفه دارند به مناطق مختلف کشور سفر کنند و از نزدیک مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار دهند.

وی با بیان اینکه هرمزگان از هر لحاظ برای دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران یک استان با اهمیت است، افزود: اقوام مختلف در این استان زندگی می کنند و هرمزگان به دلیل مرزی بودن اهمیت بالایی دارد و مجموع همه فعالیت ها در این استان وجود دارد و از نیروی انسانی خوبی برخوردار است و ما نیز در دولت به اهمیت استان هرمزگان واقف هستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان داشت: رئیس جمهور از هرآنچه که استاندار هرمزگان در طی جلسات اخیر مطرح کرد، حمایت داشته که در دستور کار قرار گیرد و رئیس جمهور تاکید دارد که هرچه در سفر قبلی به هرمزگان، قول داده شده انجام شود که بررسی های ما نشان می دهد، این مصوبات و طرح ها پیشرفت بسیار خوبی داشته است و می توانیم گام های خوبی را برای توسعه هرمزگان برداریم.

هرمزگان بستر و زمینه مناسبی برای توسعه دارد

واعظی با بیان اینکه هرمزگان بستر و زمینه مناسبی برای توسعه دارد، تصریح کرد: تصمیم و تاکید این دولت بر واگذاری امور به مردم و بخش خصوصی است و در نظر داریم استانداران و مدیران استانی تا سطحی که به موارد کلان ملی لطمه نبیند، اختیارات داشته باشند.

وی گفت: تامین امنیت سرمایه گذاری و احترام به سرمایه گذار باید در دستور کار باشد تا مردم و کارآفرینان سرمایه گذاری داشته باشند و در دولت این امر به عنوان یک اصل مهم مد نظر است.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت اعتقاد دارد که باید واگذاری ها به بخش خصوصی انجام شود و انتظار ما هم این است که بخش خصوصی کشور ما حرفه ای کار کند و همچنین سرمایه بانک ها باید در خدمت بخش خصوصی قرار گیرد.

واعظی اضافه کرد: هرمزگان را باید به عنوان یک استان گردشگری مطرح کنیم تا بر این اساس توسعه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه