English

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

بنگاه های اقتصادی در انجام کارهای خیر پیش قدم شوند/در ساخت و سازها اصول مهندسی رعایت شود

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به کمک موسسه نور برای خانه دار شدن 300 زوج هرمزگانی، گفت: نیاز است سایر بنگاه های اقتصادی و مراکز دیگر انجام چنین اقداماتی خیرخوهانه ای پیش قدم باشند.

بنگاه های اقتصادی در انجام کارهای خیر پیش قدم شوند/در ساخت و سازها اصول مهندسی رعایت شود

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های ظهر جمعه در جمع نمازگزاران با بیان اینکه شب گذشته مراسمی برگزار شد که 300 زوج را در رسیدن به زندگی سالم کمک کرد، گفت: کار بسیار نیکو و خیرخواهانه ای از سوی موسسه نور انجام شد اما ای کاش سایر بنگاه های اقتصادی فعال در هرمزگان در انجام  این چنین کارهای خداپسندانه وارد عمل می شدند.

وی رشوه را عامل گریز از قانون دانست و خاطرنشان کرد:  قانون و رشوه متضاد یکدیگرند وقتی رشوه رشد کند، قانون می‌گریزد.

امام‌جمعه بندرعباس بهترین راهکار برخورد با رشوه را بالا بردن فرهنگ مقابله با آن در جامعه دانست و اضافه کرد: رشوه دهنده، رشوه گیرنده و دلال رشوه هر دو با رنج راهی جهنم می‌شوند.

وی با بیان اینکه شب گذشته(3 اسفند) مراسمی برگزار شد که 300 زوج را در رسیدن به زندگی سالم کمک کرد، تصریح کرد: کار بسیار مناسب و مطلوبی از سوی موسسه نور صورت گرفت اما ای کاش سایر بنگاه های اقتصادی و مراکز دیگر هم اینچنین اقداماتی را انجام می دادند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تأکید بر اینکه نباید تنها از کسانی نام برد که تخلف کرده اند بلکه باید آن هایی که اقدامات خداپسندانه ای هم انجام می دهند به نیکی یاد کرد تا الگویی برای دیگران باشند، افزود: روز گذشته معرفی دادستان شهرستان بندرعباس برگزار شد که باید از تلاش های دادستان سابق نیز تقدیر کرد که سال های سال مردانه کار و مجاهدت کرد.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان

دادستان جدید  به فکر دغدغه های باشد

وی با اشاره به اینکه اسدی در دوران خدمتش اقدامات مناسبی انجام داد، ادامه داد: دادستان جدید بندرعباس از نیروهای متعهد و شناخته شده ای است که باید به فکر دغدغه های استان هرمزگان باشد.

وی با اشاره به پنجم اسفندماه روز مهندسی، خاطرنشان کرد: باید مبانی را علمی پیش برد و به صورت علمی تمامی پیش بینی ها را در ساخت و سازها لحاظ کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: اینکه خانه ها را در زمین سست بسازند امری اشتباه است زیرا با یک زلزله و سیل این خانه ویران می شود پس باید این مهم را جدی بگیریم و در ساخت و سازها معیارهای مهندسی را جدی بگیریم.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه برخی از منازل هنوز ساختش به اتمام نرسیده شاهد مشکلاتی در آن ها هستیم، اضافه کرد: روز مهندسی یعنی کارها باید توسط متخصص انجام شود و نمی توان هرکسی بدون داشتن تخصص خود را در تمامی امور متخصص بداند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه