English

دریاچه شهربازی کرمانشاه بزرگ‌ترین مکان تمرین قایقرانان کرمانشاه است/شهرداری تدبیر لازم را انجام دهد

دریاچه شهربازی کرمانشاه به‌عنوان تنها مکان تمرین برای قایقرانان کرمانشاه، با واگذار شدن به بخش خصوصی نه‌تنها این موقعیت استثنایی ورزشی را از استان می‌گیرد بلکه این عمل غیرورزشی می‌تواند لطمه‌های جبران‌ناپذیری را برای ورزش قایقرانی استان به همراه داشته باشد.

دریاچه شهربازی کرمانشاه بزرگ‌ترین مکان تمرین قایقرانان کرمانشاه است/شهرداری تدبیر لازم را انجام دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، قایقرانان کرمانشاه طی سال‌های گذشته تاکنون نه‌تنها در عرصه استانی بلکه در میادین کشوری و ملی نیز موفق به کسب افتخارات زیادی شده‌اند و انصاف نیست به بهانه کسب درآمد اقتصادی، امروز قایقرانان کرمانشاه تنها مکان تمرینی خود که همان دریاچه شهربازی کرمانشاه است را از دست بدهند.

بر کسی پوشیده نیست که کسب درآمد اقتصادی و بهره‌وری مالی به‌عنوان یکی از شاخصه‌های رشد شهرداری کرمانشاه محسوب می‌شود اما از این مهم هم نباید غافل شویم که وجود و توسعه ورزش قایقرانی کرمانشاه هم به‌نوبه خود می‌تواند در رشد کمی و کیفی کرمانشاه در سطح کشور مثمر ثمر واقع شود.

با پیگیری گزارشی خبرنگار خبرگزاری موج به این مسئله رسیدیم که در حال حاضر شهرداری کرمانشاه به دنبال واگذاری دریاچه شهربازی کرمانشاه به بخش خصوصی است و اگر شهربازی به بخش خصوصی واگذار شود، باید در آینده‌ای نزدیک با ورزش قایقرانی در کرمانشاه خداحافظی کنیم.

قایقرانان کرمانشاه

حل مشکل تمرینات قایقرانان کرمانشاهی، عزم و اراده‌ای استانی می‌طلبد

در جلسه‌ای که با حضور قایقرانان و ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، برگزار شد ایشان به سدهای سنقر و گیلانغرب که دو ظرفیت دیگر برای تمرینات قایقرانان هستند، اشاره کرد اما باید در نظر داشت بعد مسافت و نیز خطرناک بودن این دو سد برای قایقرانان مبتدی امکان استفاده از آن‌ها را غیرعملی می‌کند.

با توجه به اینکه استان کرمانشاه در رشته قایقرانی ورزشکاران افتخارآفرینی دارد، واقعاً می‌طلبد که مسئولین ورزشی استان و شهرداری کرمانشاه چاره‌ای اساسی به حال قایقرانان کرمانشاه بیندیشند، چراکه ورزش قایقرانی کرمانشاه نه‌تنها دارای مربیان مجرب استانی است بلکه اجرایی شدن حضور قایقرانان کرمانشاه در دریاچه شهربازی کرمانشاه تأثیر بسیار بالایی در کیفیت کار ورزشکاران این رشته در سطح کشور دارد.

باوجوداینکه کرمانشاه دارای 19 ورزشکار در تیم‌های ملی قایقرانی است و قایقرانی استان کرمانشاه در سطح کشور از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و باوجود پتانسیل‌هایی که اکنون برای کسب افتخارات داریم، متأسفانه مسئولین استانی توجهی به این رشته ورزشی نمی‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه

قایقرانان کرمانشاه چشم به تدبیر مسئولین شهرداری دارند

"مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در پاسخ به دغدغه قایقرانان استان، ابراز داشت: با توجه به نزدیک بودن مسابقات آسیایی جاکارتا و یکی از امیدهای اول ورزش کرمانشاه به درخشش قایقرانان استان در عرصه بین‌المللی می‌طلبد که شهرداری کرمانشاه به این مهم توجه داشته و با در اولویت قرار دادن افتخارات ورزشی، دریاچه شهربازی کرمانشاه را هر چه سریع‌تر در اختیار هیئت قایقرانی استان برای تمرین اعضا قرار دهد.

ارسلان حسینی افزود: البته رایزنی‌ها و صحبت‌های زیادی در این حوزه با شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمانشاه صورت داده‌ایم و قول‌های مساعدی نیز از این عزیزان گرفته‌ایم اما واقع امر این است که قایقرانان کرمانشاه با توجه به نزدیکی دریاچه شهربازی کرمانشاه بسیار راحت‌تر می‌توانند تمرینات خود را انجام داده و می‌طلبد که هر چه سریع‌تر این امکانات فراهم گردد."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه