English

با حضور وزیر بهداشت:

۲۲۸پروژه بهداشتی در هرمزگان بهره برداری می شود

228 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال در استان هرمزگان با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد.

228پروژه بهداشتی در هرمزگان بهره برداری می شود

به گزارش خبرگزاری موج، ساعتی پیش با حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که برای افتتاح 228 پروژه بهداشتی در هرمزگان به این استان سفر کرده بود، «طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء جاسک» به بهره‌برداری رسید و ۳۲ تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت قبلی این بیمارستان افزوده شد.

همزمان با ایام دهه فجر طرح توسعه بیمارستان جاسک که از سال ۹۲ آغاز شده و برای ساخت و تجهیز آن ۱۷.۶میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است به بهره برداری رسید.

بیمارستان خاتم‌الانبیاء جاسک دارای ۱۰ تخت ویژه و ۵۴ تخت بستری و شامل بخش‌های ویژه CCU، ICU، داخلی، اطفال، زنان، جراحی، دیالیز، زایشگاه، اورژانس و سه اتاق عمل است.

این پروژه ها شامل بیمارستان جدید شهرستان جاسک، 20 مرکز جامع خدمات سلامت، 20 دستگاه آمبولانس، آمبولانس مدرن دریایی، 11 پایگاه اورژانس، 25 آزمایشگاه، 11 کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی، 76 خانه بهداشت و 64 پروژه تجهیز و توسعه مراکز آموزشی، درمانی و اداری است.

بیمارستان خاتم‌الانبیاء جاسک

اضافه شدن 100 تخت بیمارستانی

گفتنی است با بهره برداری از این پروژه ها در مجموع 100 تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت تختهای بیمارستانی این استان افزوده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه