English

معرفی فیلم های پنجمین روز جشنواره فجر در اصفهان

پنج اثر سینمایی در هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان همزمان با سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، امروز در 2 سالن سینمای اصفهان اکران می شود.

معرفی فیلم های پنجمین روز جشنواره فجر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امروز فیلم های 'شکلاتی'، 'کامیون' و 'امپراطور جهنم' در سینما سپاهان و فیلم های 'شکلاتی'، 'مصادره' و 'سرو زیر آب' در سینما فلسطین در سه نوبت در ساعت های 10، 18:30 و 20:30 به روی صحنه می رود.

**فیلم سینمایی 'شکلاتی' به کارگردانی' سهیل موفق' و تهیه کنندگی ایرج محمدی و با بازی شبنم مقدمی، ناصر هاشمی، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعودی، شهره لرستانی و ... است که موضوع آن از یک جعبه شکلات شروع می شود.

فیلم فجر

** اثر سینمایی 'کامیون' کاری از 'کامبوزیا پرتوی' است که سعید آقاخانی و نیکی کریمی، بازیگران مطرح آن هستند.

**'امپراطور جهنم' ساخته 'پرویز شیخ طادی' است که علی نصیریان، فرخ نعمتی و علی رام نورایی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند و داستان آن پیرامون تروریست‌های تکفیری است.

** 'مصادره' ساخته 'مهران احمدی' است که بخش‌هایی از آن در ارمنستان فیلمبرداری شده است، این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان در آن ایفای نقش می کنند.

** 'سرو زیر آب' ساخته 'محمدعلی باشه‌ آهنگر' به تهیه کنندگی 'حامد حسینی' با قصه‌ای در مورد شهدای گمنام و اتفاقاتی است که در معراج شهدا و نورد لوله اهواز افتاده است که در آن بازیگرانی همچون بابک حمیدیان، مسعود رایگان، مینا ساداتی و هومن برق‌ نورد به ایفای نقش می پردازند.

هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با اکران 14 فیلم همزمان با سراسر کشور از 13 بهمن به مدت 10 روز برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه