English

پرویز فتاح:

تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در استان گیلان نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در سالجاری با همکاری دولت و مجلس تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در استان گیلان نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است، گفت: این تسهیلات امسال برای استان گیلان 100 میلیارد تومان است که شامل بیش از 6 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد می‌شود.

تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در استان گیلان نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار با استاندار گیلان گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در استان گیلان نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است.

پرویز فتاح استاندار گیلان را یک یار همراه برای کمیته امداد در مقاطع مختلف دانست و گفت: حدود 5.5 درصد از جمعیت کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند و که 7 درصد جمعیت استان گیلان نیز شامل این بخش می‌شوند.

پرویز فتاح با بیان اینکه در 2 سال اخیر اهتمام ویژه‌ای مبنی بر کاهش تعداد مددجویان کمیته امداد شکل گرفته افزود: بخشی از این کاهش ناشی از خروج طبیعی این افراد و بخشی دیگر به واسطه‌ی ایجاد اشتغال برای آنان بوده است.

تمرکز کمیته امداد در حوزه‌ی اشتغال مددجویان کمیته امداد

وی به تمرکز کمیته امداد در حوزه‌ی اشتغال مددجویان کمیته امداد اشاره و خاطر نشان کرد: این اقدام هدف مشترک دولت و کمیته امداد امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در سالجاری با همکاری دولت و مجلس تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در استان گیلان نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است گفت: این تسهیلات امسال برای استان گیلان 100 میلیارد تومان است که شامل بیش از 6 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد می‌شود.

دیدار فتاح با استاندار گیلان1

جذب 67 درصدی تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در استان گیلان

فتاح به جذب 67 درصدی تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در استان گیلان تاکنون اشاره و اظهار داشت: انتظار داریم با تأکیدی که استاندار گیلان در این خصوص به بانک‌ها خواهند داشت 33 درصد باقیمانده این تسهیلات نیز جذب شود.

وی افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد را یکی از اهداف سفر خود به گیلان اشاره کرد و گفت: باتوجه به استهلاک مسکن در استان گیلان نسبت به نقاط دیگر کشور مددجویان ما با مشکلات بیشتری مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه تعهد کمیته امداد در ساخت مسکن محرومان در استان گیلان امسال 200 واحد بود افزود: با ساخت هزار واحد مسکن مددجویان توسط سپاه و حمایت دکتر نوبخت در ساخت 500 واحد در این حوزه گیلان رتبه‌ی برتر و نمونه کشور را کسب کرده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه وجود رضایت‌مندی در مددجویان ما را ملزم به تداوم این مسیر می‌کند افزود: باتوجه به اراده‌ای که در میان مسئولان استان گیلان وجود دارد از تمامی امکانات برای رفع مشکل مسکن روستایی مددجویان استفاده خواهیم کرد.

وی به مصوبه‌ی مجلس درخصوص در اختیار گذاشتن واحدهای نیمه کاره‌ی مسکن مهر در سطح کشور برای مددجویان کمیته امداد در سطح شهرها اشاره و خاطر نشان کرد: با این مصوبه واحدهای نیمه کاره‌ی مسکن مهر که بدون متقاضی است را از طریق کمیته امداد تکمیل و در اختیار مددجویان قرار می‌دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه