English

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت:

مدیران سازمان انتقال خون لرستان از احداث مرکز انتقال خون کوهدشت جلوگیری می‌کنند

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت از کارشکنی مدیران سازمان انتقال خون استان لرستان در عدم احداث مرکز انتقال در این شهرستان انتقاد کرد.

مدیران سازمان انتقال خون لرستان از احداث مرکز انتقال خون کوهدشت جلوگیری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، حسن امینی‌زاده در جمع خبرنگاران، از کارشکنی مدیران سازمان انتقال خون لرستان در روند احداث و راه‌اندازی مرکز انتقال خون شهرستان کوهدشت به شدت انتقاد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت گفت: حدود 2 سال پیش به نماینده سازمان انتقال خون لرستان پیشنهاد دادیم تا در شهرستان کوهدشت، یک مرکز انتقال خون راه‌اندازی شود اما نه تنها این خواسته اجابت نشد بلکه در این مسیر، کارشکنی هم صورت گرفت.

وی، افزود: طبق مذاکرات صورت گرفته، زمینی در محوطه بیمارستان جهت اجرای این طرح در نظر گرفته شد و استاندار وقت نیز مبلغ 3میلیارد ریال تقبل کرد اما، مدیران سازمان انتقال خون لرستان هیچ اقدام عملی انجام ندادند.

درخواست احداث مرکز انتقال خون در کوهدشت زیاده‌خواهی است؟!

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت، تصریح کرد: متاسفانه چندی پیش مشخص شد که مدیران سازمان انتقال خون لرستان در نامه‌ای خطاب به مدیران ارشد، درخواست قانونی ما را زیاده‌خواهی توصیف کرده و نوشته‌اند، شبکه بهداشت و درمان کوهدشت در ذهن مردم توقع بیجا ایجاد کرده است چرا که این شهرستان، شرایط احداث و راه‌اندازی مرکز انتقال خون را ندارد !. سوال من این است که آیا درخواست احداث و راه‌اندازی  یک مرکز انتقال خون در شهرستانی مثل کوهدشت، زیاده‌خواهی است ؟!.

می‌توانستیم فراورده‌های خونی تولید کنیم

حسن‌امینی‌زاده با ابراز تاسف از عملکرد مدیران سازمان انتقال خون لرستان تاکید کرد:  با راه‌اندازی مرکز انتقال خون در شهرستان کوهدشت بخش عظیمی از مشکلات خونی بیماران نیازمند شهرستان مرتفع می‌شد و ما می‌توانستیم فراورده‌های خونی هم تولید کنیم و از طرفی، چالش عزیمت به خرم‌آباد برای تامین برخی فراورده‌ها و پلاکت‌های خونی نیز مرتفع می‌شد که متاسفانه با برخورد سلبی مدیران این سازمان، این مهم نیز محقق نشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه