English

ساعاتی پیش؛

استاندار لرستان در راس هیاتی در منزل استاد فقید ایرج کاظمی حاضر شد

سید موسی خادمی در راس هیاتی با حضور در منزل استاد فقید ایرج کاظمی، با خانواده آن مرحوم، ابراز همدردی کرد.

استاندار لرستان در راس هیاتی در منزل استاد فقید ایرج کاظمی حاضر شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سید موسی خادمی در راس هیاتی در منزل استاد فقید ایرج کاظمی حاضر شد.

وی به همراه هیاتی متشکل از معاونین استاندار، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، مدیر و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر خبرگزاری موج لرستان و جمعی از اهالی فرهنگ و رسانه، با حضور در منزل استاد فقید زنده‌یاد ایرج کاظمی، با خانواده آن ادیب فرزانه، ابراز همدردی کرد.

استاندار لرستان در این دیدار ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرارسیدن ایام فاطمیه، درگذشت استاد فقید ایرج کاظمی«نویسنده، پژوهشگر، محقق، تاریخ‌نگار و روزنامه‌نگار پیشکسوت لرستان» را ضایعه‌ای جبران ناپذیر برشمرد و افزود: استاد کاظمی، نمونه بارز انسانی بود که به وطن و موطن خود عشق می‌ورزید.

سید موسی خادمی در منزل ایرج کاظمی

جای ایرج کاظمی در عرصه فرهنگ و هنر لرستان خالی خواهد ماند

سید موسی خادمی، ادامه داد: بی‌تردید کرسی ایشان در عرصه فرهنگ و هنر لرستان خالی خواهد ماند اما، این پایان راه نیست چراکه هم‌فکران و همراهان ایشان، یقیناً راه این مرحوم مغفور را ادامه خواهند داد.

وی، گفت: باید قدر این گوهرهای گرانبها را دانست چرا که سالها طول خواهد کشید تا همچون استاد ایرج کاظمی، پا به دنیای حیات بگذارد.

استاندار لرستان، در پایان، تاکید کرد: از خداوند متعال می‌خواهم تا روح استاد ایرج کاظمی را با روح انبیاء و اولیای الهی محشور گرداند چرا که این گنجینه علمی و فرهنگی، خدمات ارزنده‌ای در مسیر توسعه لرستان از نظر فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی به یادگار گذاشت.

حمیدرضا حنان ایرج کاظمی

حجت‌الاسلام حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این دیدار، ضمن تسلیت به خانواده داغدار مرحوم کاظمی، بخشی از خدمات و زحمات این ادیب فرزانه را برشمرد و گفت: ما و همکاران ما در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بارها با استاد کاظمی مباحثه داشته و همواره از اندیشه ایشان بهره‌ بردیم.

ایرج کاظمی، دل در گرو لرستان داشت

حمیدرضا حنان، تصریح کرد: ایرج کاظمی، دغدغه لرستان را داشت و همواره در گفتار، رفتار و عملکرد خود نشان می‌داد که دل در گرو لرستان دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، افزود: کتاب‌ها، دستنوشته‌ها، مقالات و مطالب ارزشمندی از استاد ایرج کاظمی بر جای مانده که امیدوارم تا همیشه ایام ماندگار و جاوید بمانند و نام این ادیب و این پژوهشگر ارزنده را زنده نگه‌دارند.

صبح فردا پیکر ایرج کاظمی از مقابل ارشاد اسلامی لرستان تشییع خواهد شد

حنان، تاکید کرد: 9 صبح فردا، پیکر استاد عالیقدر ایرج کاظمی از محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تا جایگاه ابدی‌اش تشییع و بدرقه خواهد شد و آنجا آرام خواهد گرفت لکن، از تردید ندارم که مردم قدرشناس لرستان، این عزیز از دست رفته را باشکوه بدرقه خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: از خداوند منان، مغفرت و شادی روح آن عزیز سفر کرده را مسئلت دارم و از حضرتش می‌خواهم تا روح ایرج کاظمی را با روح حضرت فاطمه زهرا(س) و همه خوبان عالم محشور گرداند.

معاونین ارشاد اسلامی لرستان در منزل ایرج کاظمی

معاونین استاندار لرستان در منزل ایرج کاظمی

گفتنی است در پایان این دیدار، یکی از نزدیکان استاد فقید ایرج کاظمی در سخنانی، از حضور استاندار لرستان، معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، مدیران کل حوزه استاندار و روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان،  مدیرکل و معاونین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر خبرگزاری موج لرستان و اصحاب رسانه استان، تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه