English

مدیرعامل انجمن فانوس:

بیش از دو سوم فعالان انجمن‌ فانوس را بانوان تشکیل می دهند

مدیر عامل انجمن فانوس گفت: اکثر فعالان انجمن‌ حمایت از کودکان خاص فانوس را بانوان تشکیل داده و در حال حاضر دو سوم نیروهای ما را دربردارند.

بیش از دو سوم  فعالان انجمن‌ فانوس را بانوان تشکیل می دهند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مهدی نم نبات  در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه در این انجمن بیش از 200 نفر عضو داوطلب فعالیت می‌کنند، گفت: اکثر فعالان انجمن‌ حمایت از کودکان خاص فانوس را بانوان تشکیل داده و در حال حاضر دو سوم نیروهای ما را دربردارند.

وی افزود: انجمن فانوس از سال 90 به همت تعدادی از دانشجویان با هدف حمایت عاطفی از کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص افتتاح شده است.

نم نبات گفت : در حال حاضر 400 نفر کودک در اصفهان و چند شهرستان اطراف شناسایی شده‌اند که از این تعداد بیش از 200 نفر در فاصله سنی 7 تا 10 سال هستند که نیازمند بررسی علمی در این زمینه است.

همایش حمایت عاطفی از کودکان مبتلا به سرطان و بیماری‌های خاص در اصفهان

مدیر عامل انجمن فانوس از برگزاری همایش حمایت عاطفی از کودکان بیمار و تاثیر آن بر روند درمان خبرداد و بیان کرد: انجمن فانوس برای نخستین بار با هدف آگاهی بخشی همایش حمایت عاطفی از کودکان بیمار روز جمعه 6 بهمن در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌کند.

انجمن حمایتی فانوس

نم نبات با اشاره به فعالیت اعضا تصریح کرد: حضور مستمر اعضا در بیمارستان سیدالشهدا(ع) یکی از فعالیت‌هاست به گونه‌ای که واحد کودک و مددکاری 5 روز در هفته در اتاق بازی بیمارستان و اتاق بازی درمانگاه حضور دارند همچنین 3 روز در هفته در اتاق بازی بخش حضور دارند.

وی ادامه داد: هر یک از اعضا برای حضور در بیمارستان باید 6 ساعت دوره آموزشی که 3 ساعت دوره کار با کودک و روانشناسی کودک و 3 ساعت آشنایی با بیماری‌های خاص و سرطان است را بگذرانند.

نم نبات از ایجاد واحد اورژانس حمایت عاطفی در انجمن فانوس خبر داد و گفت: اورژانس حمایت عاطفی همانند اورژانس اجتماعی در مواردی که افراد نیازمند کمک‌های عاطفی باشند با حضور به موقع فرد را یاری می‌کنند برای مثال کودکی که به دلایل مختلف از حضور در بیمارستان برای ادامه روند درمان جلوگیری می‌کند را با بازی و سرگرمی آماده و تشویق می‌کنند تا در زمان درمان استرس کمتری داشته باشد.

مدیر عامل انجمن فانوس با بیان اینکه در این انجمن بیش از 200 نفر عضو داوطلب فعالیت می‌کنند، گفت: اکثر فعالان انجمن‌حمایت از کودکان خاص فانوس را بانوان تشکیل داده و در حال حاضر دو سوم نیروهای ما را دربردارند به‌علاوه اینکه هیچ فردی در این انجمن حقوق بگیر نیست و همه اعضا به صورت داوطلبانه و رایگان با جان و دلشان فعالیت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه