English

استاندار کرمانشاه:

آسیب‌های اجتماعی چالش جدی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است

استاندار کرمانشاه آسیب‌های اجتماعی را از چالش‌های جدی پیش روی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: در مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور به ریاست رئیس‌جمهور بر ضرورت ذی نفع شدن استان‌ها از این مصوبات تأکید شده است.

آسیب‌های اجتماعی چالش جدی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ضمن تأکید بر شناسایی علمی آسیب‌های اجتماعی گفت: پیشنهاد تأسیس مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر در استان علاوه بر شناسایی رویکرد علمی آسیب‌های اجتماعی، راهکاری مناسب در پیشبرد فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مواد مخدر است.

وی مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور و نگاه ویژه به آسیب‌های اجتماعی در استان‌ها را به‌منظور ایجاد انگیزه و توان بیشتر برای مبارزه گسترده‌تر با مواد مخدر عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: آنچه از نام این شورا برمی‌آید به مفهوم انسجام فکری اعضای این شورا در راستای حل سریع‌تر و بهتر مشکلات است زیرا جزیره‌ای عمل کردن اعضا باعث دور شدن شورا از مأموریت خود می‌شود.

بازوند با تأکید بر لزوم پیشگیری از رواج سوءمصرف مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان، گفت: ضرورت دارد که دستگاه‌های ذی‌ربط با پایش مراکز آموزشی شهر کرمانشاه به آمار درستی از سوءمصرف مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان شهر کرمانشاه دست پیدا کنند.

وی با اشاره به مشاهده واقعیات جامعه از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط اظهار داشت: با دادن امید به جامعه هست که می‌توان جوانان را نسبت به آینده امیدوار کرد و آن‌ها را از خطرات موجود در جامعه به‌ویژه در خصوص مصرف اعتیاد آگاه ساخت.

استاندار کرمانشاه

پیشنهاد تأسیس مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر در استان راهکاری مناسب است

 این مقام عالی استان به مطالبه عمومی مردم جهت جمع‌آوری معتادین متجاهر به‌ویژه با توجه به پتانسیل‌های گردشگری استان اشاره کرد و گفت: پیشنهاد تأسیس مجتمع قضایی مبارزه با مواد مخدر در استان راهکاری مناسب در پیشبرد فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مواد مخدر است.

استاندار کرمانشاه در پایان به نقش خانواده و نهادهای فرهنگی با آگاه‌سازی جهت کاهش و عدم گرایش به مصرف مواد مخدر با تبیین مضرات و خطرات ناشی از سوءمصرف این پدیده شوم در جامعه به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه و همچنین لزوم توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی پیشگیرانه تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه