English

امام جمعه‌ ایلام:

خسارت‌های برجام بی‌شمار است/ برجام بار دیگر بدعهدی آمریکا را اثبات کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با بیان اینکه خسارت‌های برجام بی‌شمار است، گفت: رئیس مرکز ایران‌شناسی روسیه معتقد است در برجام ایران با فروتنی و تواضع برجام را امضاء کرد اما آمریکا آن را نقض کرد. اگر ما به جای ایران بودیم برجام را امضا نمی‌کردیم و ایران درس عبرت برای ما است.

خسارت‌های برجام بی‌شمار است/ برجام بار دیگر بدعهدی آمریکا را اثبات کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد نقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه‌ امروز با اشاره به دو ساله شدن برجام اظهار کرد: تنها فایده‌ برجام این است که یک بار دیگر ماهیت رژیم فاسد آمریکا آشکار و ثابت شد بدعهد، زورگو و قلدر است.

وی با بیان اینکه خسارت‌های برجام بی‌شمار است، گفت: رئیس مرکز ایران‌شناسی روسیه معتقد است در برجام ایران با فروتنی و تواضع برجام را امضاء کرد اما آمریکا آن را نقض کرد. اگر ما به جای ایران بودیم برجام را امضا نمی‌کردیم و ایران درس عبرت برای ما است.

امام جمعه‌ ایلام با تاکید بر اینکه بعد از امضای برجام تحریم‌ها باقی ماند و تجدید شد و خروج از رکود عملی نشد، تصریح کرد: اگر وقتی که صرف برجام شد روی اقتصاد مقاومتی کار می‌شد امروز دچار این تنگناها نبودیم.

مهمترین راه برای مقابله با فساد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است 

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان ایلام ادامه داد: مهمترین راه برای مقابله با فساد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است چون با اجرای این سیاست اقتصاد مردمی و از انحصار دولت خارج می‌شود  و از طرفی درون‌زا بودن این سیاست به رونق تولید و مصرف کالای داخلی و مبارزه با قاچاق کالا می‌انجامد چون قاچاق کالا ضربه‌ زیادی به اقتصاد کشور وارد کرده است.

وی از رکود اقتصادی به عنوان یک خطر یاد کرد و گفت: در اغتشاشات اخیر نیز صهیونیست‌ها، آمریکا و انگلیس از این وضعیت بهره بردند و حضور میدانی پیدا کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام از برگزاری منظم جلسات اقتصاد مقاومتی و اهتمام استاندار در این زمینه قدردانی و ابراز امیدواری کرد مشکلات موجود اقتصادی با تلاش هماهنگ دولت، مجلس و سایر نهادها حل شود.

لطفی پیشنهاد کرد دولت کمتر به اروپایی‌ها تکیه کنند چون کشورهای اروپایی وقتی پای منافعشان در وسط است با هم متحد می‌شوند و تلاش کردند بحث برجام را با موضوع موشکی و دفاعی گره بزنند.

وی در ادامه با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه آتش‌سوزی کشتی نفتکش، خواستار بررسی بیشتر موضوع و ارائه گزارش شفاف در این زمینه به مردم شد.

امام جمعه ایلام با گرامیداشت سالروز شهادت شهید نواب صفوی هم گفت: این روحانی شجاع از پیشتازان مبارزات دینی و انقلابی در اوج قدرت ستم‌شاهی بود که در ملی شدن صنعت نفت نقش مهمی را ایفا کرد.

وی گرفتن حکم ارتداد احمد کسروی از مراجع نجف، پس از انکار ضروریات دین اسلام را دیگر خدمات شهید نواب صفوی عنوان کرد و گفت: با وجود حمایتی که این شهید از دکتر مصدق داشت اما بعدها به دلیل اعتراض مورد خشونت مصدق قرار گرفت در مجموع می‌توان شهید نواب صفوی را بنیانگذار نهضت دینی در ایران دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه