English

تشکیل کمیته یاوران وقف علم و فن آوری در کاشان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: اولین جلسه کمیته یاوران وقف علم و فن آوری با حضور رئیس مرکز نوآوران و همکاری های علمی شهید فهمیده کاشان برگزار شد.

تشکیل کمیته یاوران وقف علم و فن آوری  در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مهدی حافظیان اظهار داشت: کمیته یاوران وقف علم و فن آوری با هدف ترویج فرهنگ وقف در شهرستان کاشان جهت ایجاد موقوفاتی در راستای کمک به گسترش علم و فن آوری و تامین هزینه های پروژه های تحقیقاتی و همچنین کمک به سرعت بخشیدن به توسعه علوم دانش بنیان با رویکرد گسترش اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغالزایی جهت بهرمندی از پتانسیل های موجود در شهرستان و واقفان نیک اندیش تشکیل شده است.

وی افزود: در اولین جلسه این کمیته مقرر شد تا با استفاده از پتانسیل های جامعه دانشگاهی شهرستان کاشان خلاء های موجود و نیازهای روز جامعه در بحث علم و فن آوری شناسایی و برای برطرف کردن آن خلاء ها با مشاوره به واقفان نیک اندیش و یا از طریق ترویج وقف های مشارکتی توسط جامعه دانشگاهی موقوفاتی در این راستا ایجاد و به ثبت برسند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ادامه داد: در این نشست که با حضور رئیس مرکز نوآوران و همکاری های علمی شهید فهمیده کاشان برگزار شد مقرر گردید تا در جلسات بعدی از مدیران دانشگاه های مختلف کاشان نیز دعوت به عمل آید و از پس آن نیز این افراد به عنوان عضو دائم این کمیته در این جلسات شرکت کنند.

مهدی حافظیان خاطر نشان شد: یکی از مباحثی که در این کمیته به صورت جدی پیگیری می شود تشکیل انجمن های یاوران وقف علم و فن آوری با حضور دانشجویان و اساتید در دانشگاه های شهرستان جهت ترویج فرهنگ وقف و ایجاد موقوفاتی در راستای علم و فن آوری است که این موضوع از اهمیت ویژه برخوردار است و در این راستا بسیار موثر و تاثیرگذار است . 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه