English

معاون آموزش و پژوهش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد:

برگزاری سی و پنجمین رویداد ایده شو با عنوان مهارت های فنی و حرفه ای

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از برگزاری سی و پنجمین رویداد ایده شو با عنوان مهارت های فنی و حرفه ای و ارائه هر ایده در 3 دقیقه در 4 بهمن ماه سالجاری خبر داد.

برگزاری سی  و پنجمین رویداد ایده شو با عنوان مهارت های  فنی و حرفه ای

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، آرش اخوان اظهار داشت:‌ سی  و پنجمین رویداد ایده شو با عنوان مهارت های فنی و حرفه ای و ارائه هر ایده در 3 دقیقه  در  بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: در این رویداد ایده پردازان طی مدت 3 دقیقه ایده خود در زمینه مهارت و حرفه را در حضور جمع بیان کرده و پس از داوری به سه ایده برتر جوایز ارزنده اهدا می شود.

اخوان بیان کرد:این رویداد با عنوان مهارت های فنی و حرفه ای و ارائه هر ایده در سه دقیقه با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برگزار می‌شود.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  اصفهان گفت : مخاطبین می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.startupevent.ir مراجعه نمایند.

در مجموع رویداد ایده شو محلی است برای به اشتراک گذاری ایده های مبتنی بر تجربیات زندگی ساز، موضوعات موردعلاقه و شوق برانگیز و شنیدن نقطه نظرات منحصربه فرد داوران در خصوص ایده های مطرح شده.
یک ایده خوب باید نوآور، شفاف، دارای توجیه اقتصادی، امکان پذیری و بازار پسند و مهم تر از همه مرتبط با موضوع رویداد باشد. به طور کلی ایده ها باید از تنوع موضوعی بالایی برخوردار باشند. 


ممکن است درخواست چندین ایده خوب برای یک موضوع وجود داشته باشد ولی برخی از آنها برای حفظ تنوع موضوعات حذف شوند. درخواست هایی که موضوع آنها دارای بیشترین نوآوری، جذابیت، هیجان انگیز بودن و کارایی بوده و محصول تجربه، دانش، تلاش و حرفه خود صاحب ایده باشند در اولویت قرار می گیرند.
موضوعاتی که قبلاً ارائه شده اند، اولویت کمتری برای تأیید نهایی دارند مگر آنکه وجه تمایز قابل توجهی با ایده مشابه داشته باشند. به هر ایده طبق شاخص های تعریف شده امتیاز داده می شود. 

گفتنی است: ایده شو رویدادی است که افراد توانمندی خود را در ایده پردازی، بیان ایده و انتقال به دیگران در محیطی دوستانه محک می زنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه