English

اعضای مجمع نمایندگان و مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان به دیدار عیسی کلانتری رفتند

مهرداد فتحی بیرانوند به همراه اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان، به دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست رفتند.

اعضای مجمع نمایندگان و مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان به دیدار عیسی کلانتری رفتند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در این دیدار که با حضور اعضای مجمع نمایندگان و مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در دفتر عیسی کلانتری برگزار شد، ابتدا مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با ارائه گزارشی از وضعیت محیط زیست این استان به تشریح عملکرد و فعالیت‌های این اداره کل در دولت تدبیر و امید پرداخت و اظهار داشت: فعالیت‌های خوب و مثمر ثمری در راستای حفاظت و حراست از محیط زیست در این استان انجام شده که بهبود و رشد شاخص‌های زیست محیطی لرستان را در پی داشته است.

مهرداد فتحی بیرانوند، افزود:  با توجه به اینکه موضوع محیط زیست موضوعی فرابخشی است و همکاری و هماهنگی دستگاه ها و مسئولین استانی برای رفع چالش های زیست محیطی استان را می طلبد حمایت های همه جانبه نمایندگان و مسئولین استانی را در بهبود شاخص های زیست محیطیرا در این استان موثر دانست.

همچنین در ادامه این دیدار، نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان دغدغه‌های زیست محیطی حوزه‌های انتخابی خود، بر آمادگی کامل مجمع نمایندگان استان جهت هرگونه همکاری و همراهی در راستای رفع مشکلات و دغدغه های زیست محیطی خصوصا در بحث بحران آب، ریزگردها و اصلاح قوانین  تاکید نمودند.

دغدغه اصلی دولتمردان، مسائل محیط زیستی است

معاون ریاست جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای مجمع نمایندگان استان و مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، مسئله محیط زیست را از مهمترین مسائل کشور برشمرد و گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی دولتمردان، مسائل محیط زیستی است.

عیسی کلانتری با بیان اینکه بی مهری ها و بی توجهی که در سنوات گذشته به محیط زیست شده صدمات شدیدی به منابع زیستی کشور وارد آورده است، تصریح کرد: بحران کم آبی به عنوان مهم ترین مشکل و چالش زیست محیطی در زمان حاضر است و حل آن منوط به فعالیت های مستمر در همه حوزه‌ها است.

وی، در ادامه این دیدار از فرهنگ سازی به عنوان یکی از مولفه های اصلی در راستای حفاظت محیط زیست نام برد و افزود: بی شک باید با ارتقای دانش زیست محیطی جامعه همه مردم را در حفاظت و حراست از محیط زیست دخیل نموده تا به نتایج بهتری در این زمینه دست یابیم.

کلانتری، اعتبارات این سازمان را جهت انجام وظایف حاکمیتی مربوطه ناکافی دانست و خواستار بازنگری در نحوه تخصیص اعتبارات به این سازمان مهم و تاثیرگذار شد و تاکید کرد: اصلاح برخی قوانین و مقررات، از جمله لایحه قضایی حمایت از محیط‌بانان در پیشبرد اهداف سازمانی محیط زیست مفید و موثر است.

دیدار مجمع نمایندگان لرستان با رئیس سازمان محیط زیست

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پایان، ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این نشست، خواستار هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها جهت رفع مشکلات زیست محیطی در سطح کشور شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه