English

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان:

شیوه نامه حفظ باغات خصوصی شهرها به صورت تشویقی تدوین می شود

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: شیوه نامه حفظ باغات خصوصی شهرها به صورت تشویقی نه تنبیهی تا یک ماه آینده تدوین و ارائه می شود.

شیوه نامه حفظ باغات خصوصی شهرها  به صورت تشویقی تدوین می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فروغ مرتضایی‌نژاد در بیست و چهارمین نشست تخصصی فضای سبز کلانشهرهای کشور گفت: همه ساله در روزهای ۲۴ تا ۲۸ دی‌ماه، اصفهان میزبان برگزاری نمایشگاه کشاورزی است، بر این اساس طبق تفاهم‌نامه‌ سازمان پارکها و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی، همزمان با برگزاری نمایشگاه کشاورزی، کنگره ای پیرامون تکنولوژی‌های نوین فضای سبز شهری با توجه به تغییرات اقلیمی و منابع آب پایدار، برگزار شد.

وی با بیان این که در این کنگره چهار سخنرانی ویژه با موضوعات طراحی‌های نوین در فضای سبز شهری، مدیریت چمن در تنش‌های محیطی، کاربرد تکنولوژی‌های نوین در فضای سبز شهری، بررسی تنوع ژنتیکی اقلام زینتی جهت توسعه کشت گونه‌های زینتی، ارایه شداذعان داشت: قطعنامه ای در 13 محور در این کنگره تدوین شد و بر روی سایت سازمان پارک ها قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان به برگزاری بیست و چهارمین نشست تخصصی فضای سبز کلانشهرهای کشور با حضور اساتید و مشاوران حوزه فضا ی سبز اشاره و تصریح کرد: امسال اصفهان میزبان برگزاری این جلسه است. محورهای نشست شامل راهکارهای اجرایی نحوه حمایت از باغ های خصوصی و فضای سبز شهری است، زیرا به دلیل کم آبی این باغات مورد تهدید هستند که در این زمینه مقرر شده شیوه نامه اجرایی با استفاده از نظرات مشاوران شیراز و تهران با محوریت اصفهان تدوین شود.

وی تاکید کرد: شیوه نامه حفظ باغات خصوصی شهرها  به صورت تشویقی نه تنبیهی تا یک ماه آینده ارائه می شود.

مرتضایی نژاد  با اشاره به این که محورهای اصلی بیست و چهارمین نشست تخصصی فضای سبز کلانشهرهای کشور در خصوص منابع آب پایدار و ایده های نو بر فضای سبز شهری است بیان کرد: در این نشست بر  تبادل نظرهای علمی و اجرایی تاکید شده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در پایان نشست امروز چارت سازمانی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری و سازمان زیباسازی و ادغام این سازمان آسیب شناسی انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه