English

دهه فجر امسال پاوه و کرمانشاه مجهز به دو سالن سقف بلند ورزشی می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: دهه فجر امسال دو پروژه ورزشی سالن سقف بلند در شهرستان پاوه و کرمانشاه با اعتبار 15 و 17 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

دهه فجر امسال پاوه و کرمانشاه مجهز به دو سالن سقف بلند ورزشی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، ارسلان حسینی با بیان این مطلب که این دو پروژه جزء مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه بوده است، ابراز داشت: این پروژه‌ها شامل سالن ورزشی سقف بلند نوریاب از توابع شهرستان پاوه بااعتباری بالغ‌بر 15هزار میلیون ریال و در مساحتی بالغ‌بر 1280 مترمربع و همچنین سالن ورزشی سقف بلند روستای ده پهن در حوالی شهر کرمانشاه بااعتباری بالغ‌بر 17 هزار میلیون ریال و در مساحتی بالغ‌بر 1480 مترمربع است.

وی در ادامه اظهار کرد: نقش ورزشکاران و قهرمانان و به‌خصوص جوانان در پیروزی نهضت عظیم امام راحل و انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده و هرگز از اذهان مردم کشور پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ایام دهه فجر گفت: برنامه‌های مختلفی در بخش جوانان، ورزش قهرمانی، همگانی و روستایی و عشایری با رویکرد فرهنگی و نشاط عمومی تدوین‌شده است که شامل دیدار با خانواده شهدا،برگزاری مسابقات کارکنان دولت،دانشجویی و دانش امروزی و المپیادهای ورزشی ازجمله این برنامه‌هاست.

رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تأکید کرد: حضور گسترده ورزشکاران در راهپیمایی یوم‌الله22 بهمن و نماز عبادی سیاسی جمعه برگزاری همایش‌های کوه‌پیمایی، کوهنوردی، تیراندازی، والیبال، دو صحرانوردی و جشنواره بازی‌های بومی محلی «دا» و جشنواره اقوام از دیگر برنامه‌های شاخص این کمیته در این ایام‌الله است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه